تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

جلسه علنی مجلس؛ امیرعبداللهیان به دو نماینده پاسخ می‌دهد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی به پرسش‌های دو نماینده پاسخ خواهد داد. پیش از شروع جلسه علنی، وزیر خارجه در نشست غیرعلنی به ارائه توضیحاتی درباره موضوع آب‌های مرزی پرداخت.

کد خبر: ۱۲۹۲۴۷
۰۸:۵۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

جلسه علنی مجلس؛ امیرعبداللهیان به دو نماینده پاسخ می‌دهد

دیدارنیوز: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در جلسه علنی امروز به سوال دو نماینده مجلس پاسخ می‌دهد.

جلسه علنی امروز مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. پیش از شروع جلسه علنی، وزیر خارجه در نشست غیرعلنی به ارائه توضیحاتی درباره موضوع آب‌های مرزی پرداخت.

بررسی دو سوال جلال محمودزاده نماینده مهاباد و حبیب اله دهمرده نماینده زابل از وزیر امور خارجه دو گزارش کمیسیون انرژی در مورد استنکاف دولت‌های یازدهم و دوازدهم از توسعه میادین مشترک هیدروکربوری و همچنین درباره تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در مورد توسعه ظرفیت‌های نیروگاهی صنعت برق کشور از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ در دستور کار مجلس قرار دارد.

ادامه رسیدگی به طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها، طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور، طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری و طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی نیز در دستور مجلس است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی