تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرد

شورای نگهبان نگاه ویژه‌ای به حقوق مردم دارد

هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، همواره نگاه ویژه‌ای به «حقوق مردم» داشته است.

کد خبر: ۱۲۹۱۸۴
۱۲:۵۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

شورای نگهبان نگاه ویژه‌ای به حقوق مردم دارد

دیدارنیوز: سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه شورای نگهبان در بررسی مصوبات، همواره نگاه ویژه‌ای به «حقوق مردم» داشته است، گفت: این اجحاف در حق شورای نگهبان است که به صلاحیت و تلاش‌های این شورا در زمینه بررسی دقیق مصوبات پرداخته نشده است لذا باید تلاش کنیم که این ماموریت شورای نگهبان نیز برای مردم بیشتر تبیین شود.

به نقل از سایت شورای نگهبان، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان با سفر به استان البرز، از دفتر نظارت و بازرسی انتخابات این استان بازدید و در جریان روند فعالیت‌های دفتر نظارت استان قرار گرفت.

طحان نظیف در جریان بازدید از این دفتر، در جمع مسئولین دفاتر شهرستانی و رابطین مناطق شهرستان کرج طی سخنانی با بیان این‌که من به سهم خودم قدردان زحمات ناظران و مسئولان دفاتر شهرستانی هستم، گفت: حقیقتا شما عزیزان چشم بصیر شورای نگهبان هستید.

وی افزود: افتخار شورای نگهبان این است که با یک شبکه مردمی و ساختار چابک وظایفش را در انتخابات انجام می‌دهد؛ در واقع از آنجا که نظام انتخاباتی کشورمان مردمی است، شورای نگهبان نیز با کمک یک شبکه موثر تحت عنوان شبکه ناظران مردمی که بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مردم عزیز در آن عضویت دارند، فرآیند نظارت بر انتخابات را انجام می‌دهد.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر نقش دفاتر این شورا در نظارت بر انتخابات، اظهار کرد: اعضای شورای نگهبان نسبت به دفاتر نظارت نگاه مثبتی دارند و این توقع وجود دارد که دفاتر نظارت نسبت به سایر وظایف شورای نگهبان هم این شورا را یاری کنند و طبعا یکی از کار‌هایی که می‌توان در این زمینه انجام داد این است که از ظرفیت نخبگان استانی در جهت اخذ نظرات و انتقال آن به شورای نگهبان استفاده شود.

طحان نظیف با بیان اینکه شورای نگهبان در بررسی مصوبات، همواره نگاه ویژه‌ای به «حقوق مردم» داشته است، گفت: این اجحاف در حق شورای نگهبان است که به صلاحیت و تلاش‌های این شورا در زمینه بررسی دقیق مصوبات پرداخته نشده است لذا باید تلاش کنیم که این ماموریت شورای نگهبان نیز برای مردم بیشتر تبیین شود.

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی درباره جهاد تبیین، تاکید کرد: جهاد تبیین در واقع یک «حکم» است، ولی در حوزه تبیین، هرکس به هر نحوی که می‌تواند باید به وظیفه خودش عمل کند.

برچسب ها: شورای نگهبان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی