تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
حمایت رهبران گروه ۷ از کی‌یف

زلنسکی: نیرو‌های روسی ۶۰ غیرنظامی را در لوهانسک کشته‌اند

در حالی که روسیه خود را برای برگزاری جشن‌های پیروزی شوروی سابق بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم آماده می‌کند، رئیس جمهوری اوکراین می‌گوید نیرو‌های روسی در حمله به مدرسه‌ای در یک روستا در منطقه لوهانسک دست‌کم ۶۰ غیرنظامی را کشته‌اند.

کد خبر: ۱۲۹۱۶۹
۱۲:۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

زلنسکی: نیرو‌های روسی ۶۰ غیرنظامی را در لوهانسک کشته‌اند

دیدارنیوز: ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که  نیرو‌های کرملین ۶۰ نفر را در روستایی در شرق اوکراین کشته‌اند.

در حالی که مسکو خود را برای برگزاری جشن‌های پیروزی شوروی سابق بر آلمان نازی در جنگ جهانی دوم آماده می‌کند، رئیس جمهوری اوکراین می‌گوید نیرو‌های روسیه در حمله به مدرسه‌ای در یک روستا در منطقه لوهانسک دست‌کم ۶۰ غیرنظامی را کشته‌اند.

فرماندار لوهانسک می‌گوید حدود ۹۰ نفر از شهروندان روز شنبه در زمان حمله موشکی در این مدرسه پناه گرفته بودند.

یک سخنگوی سازمان ملل متحد گفت که آنتونیو گوترش، دبیرکل این سازمان از حمله به مدرسه در لوهانسک «وحشت‌زده» شده است.

روسیه تاکنون به این ادعا واکنشی نشان نداده است.

رهبران گروه ۷ بر حمایت کامل خود از کی‌یف تاکید کردند

سران گروه ۷ یکشنبه شب و در جریان نشست مجازی خود بر صرفنظرکردن مرحله‌ای از نفت روسیه توافق کردند. کاخ سفید به نمایندگی از سوی این گروه صنعتی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد گروه ۷ آمادگی دارد رفته رفته ورود نفت از روسیه را ممنوع کند تا از این راه مانع ماشین جنگ افروزی پوتین در اوکراین شود و کار را بر اقتصاد روسیه، بیش از پیش دشوار کند.

همزمان بریتانیا یکشنبه شب از ممنوعیت صادرات به مقصد صنایع روس و افزایش تعرفه‌های گمرکی به‌ویژه بر روی عنصر پالادیوم و پلاتین روسیه خبر داد.

این در حالیست که مذاکرات در بین اعضای اتحادیه اروپا بر روی تحریم نفت روسیه که از سوی بوداپست با مانع روبرو شده بود، از سر گرفته می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی