تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ماجرای آتش‌سوزی در خوابگاه دانشگاه امیرکبیر چه بود؟

رئیس امور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: هم‌اکنون شرایط کاملا عادی است و دانشجویان در خوابگاه مستقر هستند.

کد خبر: ۱۲۹۰۷۱
۱۲:۳۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

ماجرای آتش‌سوزی در خوابگاه دانشگاه امیرکبیر چه بود

دیدارنیوز ـ ساعت ۲۳:۳۱ شب گذشته، وقوع آتش‌سوزی در یکی از خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر واقع در خیابان به‌آفرین به سازمان آتش‌نشانی گزارش شد.

در این حادثه، حدود ۱۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با کمک آتش‌نشانان از ساختمان خارج شدند و باقی دانشجویان خودشان از ساختمان بیرون آمدند. تعداد کل دانشجویان مستقر در خوابگاه نیز حدود ۴۰۰ نفر گزارش شده است.

مرتضی محمدی رئیس امور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در رابطه با وقوع این حادثه به ایسنا گفت: شب گذشته حدود ساعت ۲۴ بامداد، دانشجویان خوابگاهی با مشاهده دودگرفتگی، با آتش نشانی تماس گرفتند. آتش نشانی نیز فورا در محل حاضر شد و در کنار آن برخی از اعضای معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز خود را به محل حادثه رساندند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه نیرو‌های آتش‌نشانی نشان داد که انداختن ته سیگار در اتاقکی که حاوی دودکش و مقوا بوده، سبب ایجاد آتش شده است. البته اشتعال در حد زیادی نبوده و در حد همان اتاقک بوده است. بلافاصله نیز دانشجویان وقوع دودگرفتگی و احتمال حریق را اطلاع دادند و آتش فورا مهار شد.

محمدی با بیان اینکه هنوز مشخص نیست چه کسی سبب ایجاد آتش سوزی شده، خاطرنشان کرد: از آنجا که دلیل ایجاد آتش در حد پیش بینی است، هنوز مشخص نیست قطعا چه کسی سبب وقوع آتش شده است.

رئیس امور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در خصوص آمار مصدوم‌های این حادثه گفت: این حادثه مصدوم خاصی نداشته و با حضور اورژانس در محل، حدود ۱۰ دانشجو که دچار دودگرفتگی شده بودند با اکسیژن‌رسانی به صورت سرپایی درمان شدند و به خوابگاه بازگشتند.

محمدی با بیان اینکه پس از گذشت یک تا دو ساعت از وقوع حادثه، آرامش به خوابگاه بازگشت، افزود: ساختمان خوابگاه مشکل خاصی پیدا نکرد و با استقرار یک شیفت تاسیسات در خوابگاه، مسائل تاسیساتی خوابگاه مدیریت شد و مشکلی برای دانشجویان ایجاد نشد و تنها در طبقه‌ای که آتش شعله‌ور شد، برق اتصالی پیدا کرد که سریعا از مدار خارج شد، ولی باقی طبقات ساختمان، به لحاظ برق و آب هیچ مشکلی پیدا نکردند و در حال حاضر خوابگاه و دانشجویان در شرایط کاملا عادی به سر می‌برند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی