تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تمجید آلمانی‌ها از ستاره ایرانی/ کیکر: طارمی یک «مهاجم دقیق» است!

نشریه آلمانی و معتبر کیکر پس از قهرمانی زودهنگام پورتو در لیگ برتر پرتغال، از مهدی طارمی ستاره ایرانی این تیم تمجید کرد و نوشت: پورتو، مهدی طارمی را که مهاجم دقیقی است، در اختیار دارند.

کد خبر: ۱۲۹۰۵۹
۱۱:۴۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

تمجید آلمانی‌ها از ستاره ایرانی/ کیکر: طارمی یک «مهاجم دقیق» است!

دیدارنیوز: نشریه آلمانی پس از قهرمانی پورتو در لیگ برتر پرتغال به تمجید از مهاجم ایرانی این تیم پرداخت.

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته ماقبل پایانی فصل جاری لیگ برتر پرتغال و در حضور ۸۷ دقیقه‌ای مهدی طارمی موفق شد در خانه بنفیکا به برتری یک بر صفر برسد و سی‌اُمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها را جشن گرفت. طارمی ۲۹ ساله که در دقیقه ۸۷ این بازی جای خود را به مارتینز داد، با گل‌های حساسی که این فصل به ثمر رساند، نقش بسزایی در قهرمانی تیم تحت‌هدایت سرجیو کونسیسائو داشت.

نشریه «کیکر» آلمان با اشاره به اینکه مهدی طارمی این فصل نقش پررنگی در خط حمله پورتو داشت، نوشت: این یک قهرمانی تاثیرگذار است، همانطور که اعداد ثابت می‌کنند؛ پورتو همراه با اسپورتینگ لیسبون بهترین خط دفاع لیگ (با ۲۲ گل خورده) و بهترین خط حمله لیگ (با ۸۴ گل‌زده) را دارد و آن‌ها مهدی طارمی را که مهاجم دقیقی است، در اختیار دارند. این بازیکن ۲۹ ساله ایرانی این فصل در ۳۱ بازی لیگ برتر پرتغال، ۲۰ بار موفق به گلزنی شد و تنها داروین نونس استعداد برتر بنفیکا با ۲۶ گل‌زده (در جدول گلزنان لیگ برتر پرتغال) موفق‌تر از او بوده است.

مهدی طارمی این فصل در ۴۶ بازی از رقابت‌های مختلف برای پورتو به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن ۲۴ گل، آمار ۱۷ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است که او را در زمزه بهترین مهاجمان لیگ‌های اروپایی از حیث مشارکت در گل (گل‌زده و پاس‌گل) داشته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی