تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
افزایش دائمی قیمت خودرو متاثر از بازار اوکراین است؟

وحیدی: چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده؟!

محمد وحیدی، نماینده مردم بجنورد در مجلس در نشست علنی امروز گفت: چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده که التهاب آفرین و تنش زا است؟ و شرایط به نحوی تغییر کرده که نان آزادپز از ۲ هزار تومان به ۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته و فشار آن به اقشار و مناطق محروم وارد می‌شود.

کد خبر: ۱۲۹۰۴۶
۱۰:۵۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

وحیدی: چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده؟!

دیدارنیوز: نماینده مردم بجنورد در مجلس اظهار داشت: بسیاری از دامداران با مشکل تامین نهاده دامی مواجهند به نحوی که در ۵۰ روز گذشته نهاده‌ای در اختیار دامداران قرار نگرفته است و آیا این هم متأثر از بازار‌های جهانی است؟

محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی که درخصوص گزارش وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی در مورد حذف ارز آرد صنف و صنعت سخن می‌گفت، تاکید کرد: مدیریت بازار باید براساس اطلاعات دقیق و اصولی باشد، اما امروز شاهدیم براساس حدسیات مدیریت صورت می‌گیرد و گزارشات با اطلاعات دقیق همخوانی ندارد.

وی افزود: چرا جراحی اقتصادی با کالایی مثل نان آغاز شده که التهاب آفرین و تنش زا است؟ و شرایط به نحوی تغییر کرده که نان آزادپز از ۲ هزار تومان به ۷ هزار تومان افزایش قیمت داشته و فشار آن به اقشار و مناطق محروم وارد می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز است که رئیس جمهور با مردم به صورت رودررو و شفاف سخن بگوید، گفت: باید رئیس جمهور صحبت دقیق و گزارشات را به مردم ارائه کند و از چندصدایی در بدنه دولت پرهیز شود، آیا وضعیت قیمت خودرو و افزایش دائمی نیز متاثر از بازار اوکراین است؟ آیا وضعیت فعلی مدیریت بازار ناشی از بازار‌های بین المللی است؟

وی در پایان اظهار داشت: کمبود نهاده‌های دامی به وضعیتی رسیده است که شاید سال آینده دیگر دامی در کشور باقی نماند! و آنچه که ما از مناطق مختلف و حوزه‌های انتخابیه در می‌یابیم که در ۵۰ روز گذشته نهاده‌ای توزیع نشده و وزارت جهاد برنامه‌ای برای این موضوع نداشته است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی