تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نمایش تاثیرگذار دو لژیونر ایرانی؛ نوراللهی و قایدی گل‌ساز شدند

در شب پیروزی الاهلی مقابل کلبا، احمد نوراللهی و مهدی قایدی دو ملی‌پوش ایرانی در ترکیب اصلی تیم خود حضور داشتند و با تاثیرگذاری در میدان زمینه‌ساز کسب سه امتیاز خانگی شدند.

کد خبر: ۱۲۹۰۳۲
۰۹:۴۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

نمایش تاثیرگذار دو لژیونر ایرانی؛ نوراللهی و قایدی گل‌ساز شدند

دیدارنیوز: شباب الاهلی با نمایش تاثیرگذار هر دو ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل اتحاد کلباء رسید.

در یکی از مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر امارات، تیم شباب الاهلی که برای دومین بازی متوالی در این رقابت‌ها احمد نوراللهی و مهدی قایدی را همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۱:۱۵ شنبه شب در ورزشگاه آل راشد دبی به مصاف تیم رده دهمی اتحاد کلباء رفت.

شباب الاهلی بازی را توفانی شروع کرد و در دقیقه ۴ روی توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین که در ادامه به جناح چپ رفت، با پاس چیپ احمد نوراللهی و ضربه سر توماس اولسن به گل اول بازی رسید.

در دقیقه ۲۲ احمد جمیل، مدافع راست شباب الاهلی پاس در عمق خطرناکی فرستاد که مهدی قایدی به زیبایی در پشت محوطه جریمه توپ را از بین پا‌های خود رها کرد تا توماس اولسن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و برای دومین بار دروازه اتحاد کلباء را باز کند.

نمایش تاثیرگذار دو لژیونر ایرانی؛ نوراللهی و قایدی گل‌ساز شدند

دروازه یاران قایدی و نوراللهی در دقیقه ۵۲ باز شد، اما در نهایت شباب الاهلی موفق شد در این مسابقه خانگی به پیروزی ۲ بر یک مقابل اتحاد کلباء دست پیدا کند و با ۳۳ امتیاز در رتبه پنجم جدول لیگ برتر امارات قرار بگیرد.

احمد نوراللهی، هافبک ایرانی شباب الاهلی که پیش از این در ۱۹ مسابقه لیگ برتر امارات به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده بود، در دیدار برابر اتحاد کلباء نخستین پاس گل فصل خود را داد و حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت.

مهدی قایدی، دیگر ملی‌پوش ایرانی شباب الاهلی نیز که مثل نوراللهی مقابل اتحاد کلباء بیستمین بازی فصل خود در لیگ برتر امارات را انجام داد، تا دقیقه ۸۲ در زمین حضور داشت و روی گل دوم تیمش تاثیرگذار بود.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی