تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توفان هواداران پرسپولیس علیه استقلال؛ پرونده بازیکن گابنی دوباره بررسی شود!

هواداران سرخابی در سال‌های اخیر کری‌خوانی زیادی باهم داشته‌اند و این مساله به دلیل قهرمانی‌های متعدد پرسپولیس در لیگ برتر و اقداماتی که دو طرف علیه همدیگر در فضای مجازی داشته‌اند، تشدید شده است. یک روز مساله پرونده شکایت النصر از پرسپولیس تیتر می‌شود و روز دیگر اقدام هواداری دیگری علیه تیم رقیب. سرخ‌ها که پس از توقف استقلال برابر سپاهان به چهار امتیازی صدرنشین رسیده‌اند، می‌خواهند پرونده جنجالی بازیکن گابنی گل گهر که دو امتیاز را به استقلال داد، دوباره بررسی شود.

کد خبر: ۱۲۸۹۷۶
۱۲:۴۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

توفان هواداران پرسپولیس علیه استقلال؛ پرونده بازیکن گابنی دوباره بررسی شود!

دیدارنیوز: هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به دنبال این هستند تا یاردوازدهم تیم بوده و قهرمانی را برای شاگردان یحیی راحت‌تر کنند.

اگر می‌خواهید بدانید در چندین ساعت اخیر کدام بحث از قیمت ماکارونی و چند مورد دیگر مهم‌تر بوده است سری به ترند‌های توئیتر بزنید. «#رای- گل‌گهر- را برگردانید» را در این ترند‌ها قطعا در رده‌های اول خواهید دید. یک توفان سرخ در فضای مجازی که برای بررسی مجدد پرونده بازیکن گابنی تیم گل‌گهر سیرجان راه افتاده و تا الان استقبال بسیار زیادی از آن شده است و براساس آخرین آمار چند هزارتایی شده است.

بعد از توقف استقلال مقابل سپاهان و برد پرسپولیس مقابل پیکان اختلاف امتیاز دو تیم به ۴ امتیاز رسیده است. این کم شدن اختلاف و بالارفتن احتمال این که شاید سرخپوشان بتوانند در هفته‌های باقی‌مانده صدر را از رقیب سنتی‌شان پس بگیرند، هواداران این تیم را بسیار امیدوارتر کرده است. در این میان دو امتیازی که کمیته انضباطی به استقلالی‌ها داده است کار پرسپولیس را برای رسیدن به این هدف سخت‌تر کرده است و در صورت بازگشت این رای، پرسپولیس بیش از همیشه در طول این فصل به جام نزدیک خواهد شد.

به همین دلیل است که هواداران در فضای مجازی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا شاید بتوانند در این راه کمکی به قهرمانی تیمشان انجام بدهند، حتی حدود ۱۰۰ هزار نفر هم با امضا در کارزاری خواهان بررسی مجدد این پرونده شده‌اند. بعد از شروع این حرکت بعضی از مسئولان باشگاه هم به آن پیوسته و تلاش دارند تا با توئیت‌ها و مصاحبه‌هایشان توجه مسئولان فدراسیون را جلب کرده و راهی برای تغییر رای پیدا کنند.

شکوری: قبل از بحران اقدام کنید
ابراهیم شکوری، معاون سابق باشگاه پرسپولیس توییتی را خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال منتشر کرد و به برخی شایعات پیرامون این پرونده اشاره کرد. او عقیده دارد در پرونده اریک باگناما بوکوم گابنی دخالت مسقیم صورت گرفته است. شکوری نوشت: ‏ «همکاران سابق و دوستان عزیزم در فدراسیون فوتبال اگر در پرونده بازیکن گابنی باشگاه گل‌گهر تخلف و دخالتی صورت گرفته که طبق مطالب منتشره گرفته است، لطفا قبل از اینکه شرایط حساس‌تر و بحرانی بشود، موضوع را بررسی و اعلام نظر نهایی بفرمایید.»

محمدی: ما باید بدانیم!
محمد محمدی هم که به تازگی به صورت رسمی به عنوان مدیر ورزشی پرسپولیس انتخاب شده برای بالا بردن محبوبیتش و البته کم‌شدن حاشیه‌های حضور یک استقلالی در باشگاه پرسپولیس در اولین مصاحبه‌اش به پرونده این بازی اشاره کرد. او در قسمتی از صحبت‌هایش در مورد این موضوع گفت: «باشگاه گل‌گهر مجددا اعاده دادرسی کرده و مستندات و مدارک جدیدی ارائه کرده است که جناب آقای صالحی رئیس محترم کمیته هم نسبت به این قضیه موضع داشتند و در حال بررسی هستند. ما منتظر ابلاغ رای هستیم. یادآور می‌شوم که یک فایل صوتی منتشر شد و همه آن را گوش دادند که از طرف مشاور حقوقی رئیس پیشین فدراسیون فوتبال بود و ایشان به رئیس کمیته انضباطی دستور می‌دهند که چنین رایی صادر شود. ما باید بدانیم این فایل صوتی در صدور رای چه نقشی داشته است؛ این حق هوادار ما است.»

دادرس: بررسی می‌کنیم
در این میان، اما علاوه بر صحبت‌های مسئولان باشگاه پرسپولیس و گل‌گهر برخی اظهارنظر‌ها از سوی کمیته استیناف هم باعث شده تا امید‌ها برای دو تیم بیشتر زنده شود. طبق قانون احکام کمیته استیناف درصورت دستور ویژه رئیس یا دبیرکل فدراسیون فوتبال مورد بررسی مجدد قرار می‌گیرند. مهدی دادرس، عضو کمیته استیناف در این مورد گفت: «باشگاه گل‌گهر از یک گوشه‌ای از قانون استفاده کرده که به استناد آن دوباره این پرونده که قبلا بررسی شده و درباره‌اش رای هم صادر شده به استیناف ارجاع شده تا دوباره بررسی شود. طبق قانون سرپرست یا رئیس فدراسیون می‌تواند از اختیارات خود استفاده کرده و پس از صدور حکم، دوباره درخواست بررسی بدهد. ما هم تابع قانون هستیم.» مشابه این صحبت‌ها را روز قبل صالحی، رئیس کمیته استیناف هم انجام داده بود و گفته بود که تا قبل از پایان بازی‌های لیگ تکلیف این پرونده مشخص خواهد شد. به نظر می‌رسید با دستور میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال دستور بررسی این پرونده جنجالی صادر شده‌است. مسئولان کمیته استیناف امیدوارند که نتایج در یکی، دو هفته آینده به شکلی پیش برود که آن‌ها بتوانند تحت فشار کمتر این پرونده را بررسی کند. در صورتی که تعیین قهرمان این فصل به رای کمیته استیناف گره بخورد این حکم حاشیه‌ها و تبعات فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی