تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

علت افزایش عجیب نرخ کرایه برخی تاکسی‌ها/ پایان دو مسافر در صندلی عقب با کاهش کرونا؟

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره گلایه‌های برخی شهروندان تهرانی مبنی بر افزایش بیش از ۲۵ درصد کرایه در برخی خطوط گفت: اجازه افزایش کرایه‌ها تا سقف ۳۵ درصد را از سوی شورای شهر داشته‌ایم.

کد خبر: ۱۲۸۹۵۸
۱۱:۱۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

علت افزایش عجیب نرخ کرایه برخی تاکسی‌ها

دیدارنیوز ـ وحید سرلک در مورد چرایی افزایش نرخ کرایه تاکسی و انتقاد برخی از مسافران گفت: براساس مصوبه شورای شهر سازمان تاکسیرانی می‌تواند به طور میانگین ۲۵ درصد و تا سقف ۳۵ درصد نرخ کرایه را افزایش دهد به گونه‌ای که می‌توانیم در یک خط ۱۰ درصد و در یکسری نقاط تا سقف ۳۵ درصد نرخ‌ها را افزایش دهیم که این مساله رخ داده است.

او با بیان این‌که در برخی از خطوط تاکسیرانی فقط ۱۰ درصد و در برخی دیگر ۳۵ درصد افزایش نرخ داشتیم و در کل تهران به طور میانگین ۲۵ درصد نرخ تاکسی افزایش یافته است، تصریح کرد: این اعداد و ارقام را به شورای شهر ارسال کردیم و آن‌ها نیز این مساله را محاسبه کرده‌اند و به ما در این زمینه اجازه داده‌اند.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مورد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها با توجه به کاهش شدید تعداد فوت شدگان و مبتلایان به کرونا نیز گفت: فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی‌ها همچنان باید رعایت شود، اما پیگیر هستیم که با توجه به کاهش مبتلایان و فوت شدگان کرونا این مساله در تاکسی لغو شود؛ چرا که فعلا باید سه نفر مسافر در تاکسی‌ها سوار شوند و اگر این مصوبه ستاد کرونا در این زمینه لغو شود هم نرخ کرایه کاهش می‌یابد و هم دیگر شاهد ترافیک مسافران در خطوط نخواهیم بود؛ چرا که در حال حاضر در صبح و عصر با ازدحام مسافر روبه‌رو هستیم، اما به دلیل فاصله گذاری اجتماعی به خصوص در تاکسی‌های ون نمی‌توانیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.

برچسب ها: کرایه تاکسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی