تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

ردپای میلیاردر ایرانی پشت سر چلسی؛ بعد از مشیری «اقبالی» هم آمد!

پس از تجاوز نظامی روسیه به اوکراین که منجر به استعفای آبراموویچ از مالکیت چلسی (به دلیل ارتباط و دوستی نزدیک با پوتین) شد و این باشگاه متمول و پرافتخار را بهم ریخت، نام یک ایرانی در میان مالکان جدید این باشگاه دیده می‌شود.

کد خبر: ۱۲۸۹۴۲
۰۹:۵۹ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

ردپای میلیاردر ایرانی پشت سر چلسی؛ بعد از مشیری «اقبالی» هم آمد!

دیدارنیوز: با جست و جو در مورد مالکان جدید باشگاه چلسی به یک نام ایرانی برخورد می‌کنیم؛ بهداد اقبالی.

نیمه‌های شب بود که خبر انتقال مالکیت چلسی از رومن آبراموویچ، به کنسرسیوم تاد بولی و شرکا روی خروجی سایت رسمی این باشگاه قرار گرفت.

طبق اعلام لندنی‌ها تاد بولی، شرکت Clearlake Capital، مارک والتر و هانسیورگ ویس مالکین جدید چلسی بجای رومن آبراموویچ روس خواهند بود و حالا باشگاه قدیمی و با افتخارات فراوان را در اختیار دارند.

اما با سرچ ساده در مورد شرکت Clearlake Capital به یک نام ایرانی می‌رسیم. بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی- آمریکایی که موسس شرکت مذکور است و طبق اسناد موجود دو سوم از سرمایه کنسرسیوم تاد بولی از این شرکت آمریکایی تامین می‌شود.

این چهره بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی- آمریکایی است که در سال ۲۰۰۶ همراه با خوزه فلیسیانو شرکت کلیر لیک کپیتال را تاسیس کرد و حالا جزو سهامداران یکی از باشگا‌ه‌های پر افتخار انگلیس محسوب می‌شود. فردی که جزو ۴۴ نفر از افراد جدیدی است که توسط مجله فوربس به جمع پولدار‌ها اضافه شده.

حالا بعد از فرهاد مشیری که مالکیت باشگاه اورتون را در اختیار دارد، اقبالی دومین ایرانی است که نام آن دور و بر مالکیت یک باشگاه انگلیسی می‌چرخد. هر چند که تا الان اسمی از این میلیاردر ایرانی به صورت رسمی به میان نیامده، اما طبق اخباری که از قبل منتشر شده مدیریت چلسی بر عهده تاد بولی خواهد بود و تصمیم گیری‌ها و سایر موارد، همه چیز میان بولی و شرکت کلیرلیک کپیتال به صورت ۵۰-۵۰ خواهد بود.

تاد بولی حالا با امضای قراردادی به ارزش ۴ میلیارد پوند جانشین میلیاردر روس شده است و امید دارد افتخارات به دست آمده توسط آبراموویچ را بتواند تکرار کند.

این میلیاردر ایرانی از سوی مجله forbes در میان میلیاردر‌های ایرانی تبار قرار گرفته سرمایه شرکتش بالغ بر ۴۳ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

طبق اعلام رسمی چلسی ۲.۵ میلیارد پوند از کل سرمایه گذاری انجام شده به یک حساب بانکی مسدود شده در بریتانیا واریز شود تا ۱۰۰ درصد به اهداف خیریه کمک شود. درست همان حرفی که مالک روس بعد از استعفا به زبان آورد. هر چند برای انجام این کار نیز تایید دولت بریتانیا نیز لازم است.

علاوه بر این مبلغ، ۱.۷۵ میلیارد پوند نیز به سرمایه گذاری در گسترش استمفورد بریج، آکادمی، تیم زنان و ... هزینه خواهد شد. طبق اعلام لندنی‌ها این انتقال در اواخر ماه می (اواسط خرداد) با کسب مجوز‌های کاری از دولت بریتانیا تکمیل خواهد شد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی