تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌های شغلی آموزش و پرورش از ساعاتی قبل در سراسر کشور آغاز شد.

کد خبر: ۱۲۸۸۸۲
۱۱:۱۱ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دیدارنیوز ـ نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی ویژه رشته شغلی آموزش و پرورش از امروز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در کشور کلید خورد و تا فردا جمعه ادامه دارد.

داوطلبان این آزمون در ۲۲۳ شهرستان و ۳۴۶ حوزه امتحانی به رقابت می‌پردازند که بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، تعدادشان به بیش از ۵۹۳ هزار نفر می‌رسد.

از این تعداد داوطلب شرکت کننده، ۵۰۰ هزار و ۴۷ نفر شامل ۳۶۳ هزار و ۸۰۷ نفر زن و ۱۳۶ هزار و ۲۴۰ نفر مرد متقاضی شرکت در آزمون رشته‌های شغلی آموزش و پرورش هستند.

حدود ۹۳ هزار نفر نیز داوطلب رشته‌های شغلی سایر دستگاه‌ها اجرایی در نهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی هستند که آزمون آن‌ها در ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

برای شرکت در این آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

به گفته مسوولان آموزش و پرورش، بیشتر ظرفیت این آزمون استخدامی برای آموزگاران ابتدایی و مناطق محروم استفاده می‌شود.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی