تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

نماز عید فطر در حرم مطهر رضوی اقامه شد

نماز باشکوه عید سعید فطر در صحن و سرای حرم مطهر امام رضا (ع) به امامت آیت الله علم الهدی؛ نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد اقامه شد.

کد خبر: ۱۲۸۷۵۸
۰۸:۴۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

نماز عید فطر در حرم مطهر رضوی اقامه شد

دیدارنیوز: مقارن با اول ماه شوال، نماز باشکوه عید سعید فطر در صحن و سرای حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) به امامت آیت الله علم الهدی؛ نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد اقامه شد.

این آیین معنوی از ساعت ۶ صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و پس از بیان احکام دینی راجع به استهلال ماه و پرداخت فطریه توسط حجت الاسلام و المسلمین رضوی نسب، از ساعت ۶:۴۵ نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله سید احمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهد و با حضور پرشور و باشکوه مردم متدین مشهد و زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر اقامه شد.

به دلیل حضور گسترده زائران و مجاوران در این آیین معنوی این فریضه الهی در رواق‌های مبارکه امام خمینی (ره) دارالمرحمه، دارالحجه، شبستان‌های مسجد گوهرشاد و صحن‌های انقلاب اسلامی، آزادی، جمهوری اسلامی و بست‌های نواب صفوی، شیخ طوسی و شیخ طبرسی برگزار شد.

امروز همچنین آیین نقاره نوازی طبق سنت دیرینه که صبح روز عید نواخته می‌شود، توسط خادمان حرم مطهر رضوی طنین انداز شد و فرا رسیدن این عید بزرگ را به زائران و مجاوران حضرت امام رضا (ع) تبریک گفت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی