تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

جنگ اوکراین؛ نانسی پلوسی در سفری اعلام نشده وارد کی‌یف شد و با زلنسکی دیدار کرد

جنگ اوکراین در حالی ادامه دارد که روز یکشنبه برای نخستین بار تعدادی از کسانی که در کارخانه فولاد ماریوپل گرفتار شده بودند توانستند از محل خارج شوند.

کد خبر: ۱۲۸۶۱۸
۱۳:۱۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

جنگ اوکراین؛ نانسی پلوسی در سفری اعلام نشده وارد کی‌یف شد و با زلنسکی دیدار کرد

 

دیدارنیوز: کارخانه فولادسازی آخرین محل در ماریوپل است که هنوز تحت کنترل نیرو‌های روسیه قرار نگرفته است. پیش از این مسکو اعلام کرده بود که کنترل ماریوپل به‌جز کارخانه فولاد را در اختیار گرفته است، همزمان با اعلام این خبر ارتش روسیه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین از نیرو‌های این کشور خواسته کارخانه فولاد را محاصره کرده و از حمله به آن خودداری کنند.

همزمان ریاست جمهوری اوکراین روز یکشنبه از سفر سرزده نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به این کشور خبر داد.

بیست و پنج نفر از کارخانه فولاد ماریوپل تخلیه شدند
حدود بیست و نفر از کسانی که در کارخانه فولاد آزوف استال در ماریوپل گرفتار شده بودند توانستند از محل خارج شوند. به گفته فرمانده گردان آزوف که حفاظت از کارخانه را برعهده دارد افراد تخلیه شده به محلی امن منتقل شده‌اند. به‌گفته وی ۶ کودک نیز در میان کسانی هستند که از کارخانه خارج شده‌اند.

چند روز پیش از اعلام این خبر آژانس خبری تاس روسیه اعلام کرده بود که یک گروه ۲۵ نفره از جمله ۶ کودک از محل خارج شده‌اند.

روسیه کنترل بندر استراتژیک ماریوپل را در اختیار گرفته، اما کارخانه فولاد آزوف استال تنها جایی است که تحت تصرف نیرو‌های روس قرار ندارد. به گفته کی‌یف ۲ هزار نفر در این کارخانه محبوس شده‌اند.

ارتش روسیه می‌گوید که ولادیمیر پوتین از نیرو‌های این کشور خواسته کارخانه فولاد را محاصره کرده و از حمله به آن خودداری کنند.

 

نانسی پلوسی در کی‌یف با زلنسکی دیدار کرد
ریاست جمهوری اوکراین اعلام کرد که نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری این کشور دیدار کرده است. خبر سفر خانم پلوسی به اوکراین روز یکشنبه اعلام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی