تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتقاد صباغیان از بیانیه مجلس؛ باعث کاهش اعتماد می‌شود

محمدرضا صباغیان، نماینده بافق و مهریزدر جلسه علنی امروز (یکشنبه) درخصوص بیانیه روز گذشته نمایندگان درباره برخورد با طراحان و مجریان تخریب مجلس گفت: بیانیه روز گذشته که در مجلس خوانده شد، اعتماد را کم می‌کند و باعث کاهش اعتماد می‌شود.

کد خبر: ۱۲۸۶۰۳
۱۲:۳۰ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

انتقاد صباغیان از بیانیه مجلس؛ باعث کاهش اعتماد می‌شود

دیدارنیوز: نماینده بافق و مهریز از بیانیه روز گذشته نمایندگان درباره برخورد با طراحان و مجریان تخریب مجلس، انتقاد کرد.

محمدرضا صباغیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه) با استناد به ماده ۱۱۴ آیین نامه در تذکری گفت: بیانیه روز گذشته که در مجلس خوانده شد، اعتماد را کم می‌کند و باعث کاهش اعتماد می‌شود.

وی همچنین در تذکر دیگری با اشاره به روز کارگر و روز معلم گفت: روسای قوا با نمایندگان کارگری و معلمان جلسه‌ای برگزار می‌کردند. همچنین پیشنهادم این است که نمایندگان کارگران و معلمان ملاقاتی با مقام معظم رهبری داشته باشند تا پشتوانه‌ای برای پیگیری حقوق آن‌ها باشد.

روز گذشته ۲۳۳ نفر از نمایندگان مجلس در بیانیه‌ای از وزیر اطلاعات و رئیس سازمان اطلاعات سپاه خواستند که طراحان و مجریان پروژه‌های تخریب مجلس را شناسایی کرده و با آن‌ها برخورد لازم صورت گیرد.

همچنین در این بیانیه اشاره شده که گاهی مسائل مربوط به یک نماینده، گاهی یک کمیسیون، گاهی طرح یا قانون و در تازه‌ترین آن‌ها نیز به صورت هدفمند تخریب ریاست مجلس صورت گرفته و در بسیاری اوقات کلیت مجلس مورد هجمه قرار می‌گیرد که شاید در طول ۴۰ سال گذشته این حجم از تخریب و حمله بی سابقه است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی