تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

آماده‌باش پلیس برای سفر‌های ایام عیدفطر/ توصیه به رانندگان

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی کل کشور با اشاره به افزایش حجم سفر در ایام تعطیلات عید فطر از آماده‌باش پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها خبر داد و توصیه‌ها و هشدار‌هایی را هم به رانندگان ارائه کرد.

کد خبر: ۱۲۸۵۷۶
۱۱:۰۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

آماده‌باش پلیس برای سفر‌های ایام عیدفطر

دیدارنیوز ـ سردار سید تیمور حسینی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات عیدسعید فطر و تبریک این عید گفت: امسال قرارگرفتن تعطیلات عید فطر در روز‌های میانی هفته سبب شده تا بسیاری از افراد با وصل کردن این تعطیلات به تعطیلات قبلی و بعدی آخر هفته به مسافرت بروند. در همین راستا نیز از چند روز پیش به مرور شاهد افزایش حجم تردد در جاده‌های کشور و به خصوص جاده‌های منتهی به شمال بودیم که این روند همچنان ادامه دارد. به طوریکه امروز در برخی از جاده‌های منتهی به شمال کشور ترافیک پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین گزارش شده بود.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده‌های سراسر کشور درآماده باش کامل هستند و پلیس با تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ، تردد از شانه خاکی، حرکت خلاف جهت و ... به طور قاطع برخورد می‌کند.

حسینی همچنین به رانندگان هشدار داد که حتما در حین رانندگی خواب و استراحت کافی داشته باشند و از رانندگی مداوم پرهیز کنند. همچنین با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و تمام توجه خود را به مسیر مقابل و رانندگی بدهند. لازم است تمام سرنشینان نیز کمربند ایمنی خود را ببندند. این الزام علاوه بر خودرو‌های سواری، برای مسافران اتوبوس‌ها نیز وجود داشته و رانندگان اتوبوس موظفند که از مسافران خود بخواهند که کمربند خود را ببندند.

جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی کل کشور درباره شرط تزریق واکسن برای انجام سفر‌ها نیز گفت: این موضوع برابر با همان چیزی خواهد بود که در ایام نوروز به ما ابلاغ شده و بر این اساس تردد بین استانی برای خودرویی که صاحب پلاک آن ۲ دز واکسن را تزریق نکرده، مشمول جریمه است. ابلاغیه جدیدی برای ما ارسال نشده است و از این رو برابر قبل برخورد خواهد شد.

وی توصیه دیگری نیز به رانندگان و مسافران کرد و گفت: لازم است رانندگان و مسافران حتما زمان سفر خود را مدیریت کنند تا هم در مسیر رفت و هم در مسیر بازگشت در ترافیک پرحجم کمتری بمانند. برای این موضوع توصیه می‌شود آن دسته از مسافرانی که امکانش را دارند، بازگشت خود از سفر را به یک روز قبل یا یک روز بعد از روز پایانی تعطیلات موکول کنند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: عید فطر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی