تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

انگلیس، روسیه را به انتشار «اطلاعات نادرست» متهم کرد

وزارت خارجه انگلیس روز یکشنبه روسیه را به انتشار اطلاعات نادرست درباره جنگ اوکراین در شبکه‌های اجتماعی متهم کرد. انتقاد انگلیس از روس‌ها در حالی صورت گرفته که پیشتر نیز «واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفته بود که انتشار اطلاعات گمراه کننده و نادرست توسط کشور‌های غربی درباره حمله نظامی روسیه در اوکراین، یک اقدام تحریک‌آمیز عامدانه است.

کد خبر: ۱۲۸۵۶۸
۱۰:۲۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

انگلیس، روسیه را به انتشار «اطلاعات نادرست» متهم کرد

دیدارنیوز: وزارت خارجه انگلیس با انتشار بیانیه ای، ضمن متهم کردن روسیه به انتشار نادرست اطلاعات درباره جنگ اوکراین از مقابله با این روند خبر داده است.

به نقل از رویترز، وزارت خارجه انگلیس روز یکشنبه روسیه را به انتشار اطلاعات نادرست درباره جنگ اوکراین در شبکه‌های اجتماعی متهم کرد.

در بیانیه‌ای که وزارت خارجه انگلیس برای انتقاد از روسیه منتشر کرده، آمده است: تحقیقات نشان می‌دهد که چگونه کمپین اطلاعات نادرست کرملین برای دستکاری افکار عمومی بین المللی در مورد حمله روسیه به اوکراین، افزایش حمایت از آن و جذب هواداران جدید طراحی شده است.

بیانیه وزارت خارجه انگلیس همچنین می‌افزاید: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم کرملین و مزارع ربات‌های مجازی آن با دروغ‌های خود در مورد جنگ غیرقانونی پوتین به فضا‌های آنلاین ما حمله کنند. دولت انگلیس به شرکای بین‌المللی خود هم هشدار داده است و به همکاری نزدیک با متحدان و بستر‌های رسانه‌ای برای تضعیف عملیات اطلاعاتی روسیه ادامه خواهد داد.»

انتقاد انگلیس از روس‌ها در حالی صورت گرفته که پیشتر نیز «واسیلی نبنزیا» نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفته بود که انتشار اطلاعات گمراه کننده و نادرست توسط کشور‌های غربی درباره حمله نظامی روسیه در اوکراین، یک اقدام تحریک‌آمیز عامدانه است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی