تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

طرح شفافیت قوای سه گانه در دستورکار مجلس

جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. در جلسه علنی امروز، بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

کد خبر: ۱۲۸۵۵۹
۰۹:۳۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

طرح شفافیت قوای سه گانه در دستورکار مجلس

دیدارنیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها می‌پردازند.

جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

رسیدگی به سؤال سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان و تعدادی دیگر از نمایندگان و سؤال کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح دو فوریتی شفافیت قوای سه‌گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح توسعه و مانع زدایی از صنعت برق کشور در دستورکار امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان (اعاده شده از شورای نگهبان)، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری، بررسی گزارش شور دوم کمیسیون امورداخلی کشور و شورا‌ها در مورد طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل‌های صنفی و تخصصی و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد استنکاف دولت‌های یازدهم و دوازدهم از توسعه میادین مشترک هیدروکربوری (در اجرای ماده (۲۳۴) آیین نامه داخلی مجلس) از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز خود به بررسی آنان خواهند پرداخت.

بررسی گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو درخصوص توسعه ظرفیت‌های نیروگاهی صنعت برق کشور از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ نیز در دستور کار نمایندگان قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی