تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

رقابت نفس‌گیر طنازترین‌ها در فینال «جوکر»

یوسف تیموری، عباس جمشیدی‌فر، هومن حاجی‌عبداللهی، محمدرضا علیمردانی، رضا شفیعی جم و... در مرحله نهایی «جوکر» با یکدیگر رقابت می‌کنند.

کد خبر: ۱۲۸۴۹۹
۱۳:۱۴ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

رقابت نفس‌گیر طنازترین‌ها در فینال جوکر

دیدارنیوز ـ چهارشنبه هفته گذشته اولین قسمت از فینال مسابقه «جـوکـر» منتشر و رقابت جمعی از برندگان و شرکت‌کنندگان برگزیده در فصل‌های قبل آغاز شد. با توجه بـه چهره‌هایی کـه بــرای حضور در این مرحله انتخاب شده‌اند، ترکیب شرکت‌کنندگان و آن‌چه در قسمت اول «جوکر ۶» گذشت، در این فصل ویژه به عنوان فینال مسابقه، شاهد رقــابــت حـسـاس و بـــامـــزه‌ای میان چهره‌ها خواهیم بود.

یک ترکیب بامزه و موفق در فینال

در فصل فینال «جوکر» هومن حاجی‌عبداللهی و سهیل مستجابیان به عنوان برندگان فصل اول و شهرام قائدی به عنوان یکی از برندگان فـصـل دوم، پــا بــه مــیــدان رقـابـت گذاشته‌اند. دیگر شرکت‌کنندگان این فصل مانند بیژن بنفشه‌خواه، عباس جمشیدی‌فر، ایمان صفا، رضا شفیعی‌جم، یوسف تیموری و محمدرضا علیمردانی نیز چهره‌های بامزه فصول قبلی هستند که نزد مخاطبان محبوب بودند و مقاومت خوبی در برابر خندیدن از خود نشان دادنــــد. عملکرد ایــن چهره‌ها در فصل‌های گذشته، توانایی آنان در خنده گرفتن و نخندیدن و همچنین چهره جدی بعضی از آن‌ها در عین بامزه بودن، باعث شده ترکیب خوبی در فینال شکل بگیرد.

حضور فعال طناز‌ها در میدان رقابت

یوسف تیموری که در فصل چهارم مسابقه حضور بسیار فعالی داشت و بـه یکی از سـتـاره‌هـای ایــن فصل تبدیل شد، در مرحله فینال هم چنین روندی را در پیش گرفته است. او مدام به سراغ رقبای خود و به‌ویژه عباس جمشیدی‌فر می‌رفت و سعی می‌کرد بــا ســوالات بامزه یا انجام حرکات عجیب و خنده‌دار شرکت‌کنندگان را به خنده بیندازد و از میدان به در کند. حضور عباس جمشیدی‌فر و بیژن بنفشه‌خواه که آماده خندیدن هستند نیز باعث می‌شود تلاش‌های تیموری بـــرای بـه خنده انداختن آن‌ها نتیجه بدهد و چالش بامزه‌ای مـیـان آن‌هـــا شکل بـگـیـرد. هومن حاجی‌عبداللهی، شهرام قائدی و محمدرضا علیمردانی نیز با چهره جـدی خـود و مقاومت بـالا در برابر خندیدن، کار رقبای‌شان را حسابی سخت کــرده‌انــد. رضــا شفیعی‌جم نیز به عنوان «جوکر» این فصل یعنی کسی که اجـــازه خندیدن دارد، با استفاده از حالت‌های چهره و حرکات بامزه خود خطری جدی برای حذف شرکت‌کنندگان این فصل محسوب می‌شود. از میان شرکت‌کنندگان قسمت اول، محمدرضا علیمردانی و سهیل مستجابیان نسبت به رقبای خــود حـضـور چـنـدان فعالی بـرای خنداندن دیگران نداشتند، اما با توجه به سابقه حضور علیمردانی در فصل پنجم، احتمالا او نیز در ادامه مسابقه ترفند‌های خـاص خـودش را به کار می‌گیرد و رقـابـت حساس فینال جذاب‌تر خواهد شـد. ایـن بازیگر و صداپیشه در «جوکر ۵» با آواز بامزه‌ای که خواند و کـارهـای خلاقانه خود موفق شد یکی از شرکت‌کنندگان محبوب مسابقه باشد.

برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی