تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

سرنوشت فوتبال ایران در دستان یک زندانی!

سرنوشت فوتبال ایران به فردی گره خورده که این روز‌ها در بازداشتگاه است! شهره موسوی که به دلیل فعالیت در پروژه کلاهبرداری رمزارز «کینگ‌مانی» بازداشت شده، یکی از دو راه‌حل موجود برای رسمیت‌بخشیدن به هیئت‌رئیسه فدراسیون است. شایعه شده که اعضا از مسئولان قضایی خواسته‌اند شهره موسوی تحت‌الحفظ به جلسه هیئت‌رئیسه بیاید تا این جلسه رسمیت پیدا کند.

کد خبر: ۱۲۸۴۹۳
۱۲:۵۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

شایعه عجیب درباره عضو زندانی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال

دیدارنیوز: رخ‌دادن عجایب در فوتبال ایران، امری غافلگیرکننده نیست و به نظر می‌رسد اگر روزی چنین نباشد، باید تعجب کرد!

روزنامه شرق نوشت: فوتبال ایران در شرایطی که باید چندماه دیگر راهی جام جهانی قطر شود و با تیم‌های قدرتمندی مانند انگلیس و آمریکا مسابقه دهد، در وضعیت غریبی گیر افتاده است؛ فدراسیون رئیس ندارد و با سرپرست موقت اداره می‌شود. نایب‌رئیس اول و دوم این فدراسیون به دلیل حضور غیرقانونی (با توجه به سپری‌شدن زمان زیادی از پست سرپرستی‌شان) از کار کنار گذاشته شده‌اند و نایب‌رئیس سوم هم که فعلا این روز‌ها در بازداشتگاه به سر می‌برد. این‌طور شده که در حساس‌ترین روز‌های مراحل آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی، فعلا کاری از دست فدراسیون برنمی‌آید و مجمع قرار است همه‌کاره شود!

سرنوشت فوتبال ایران به فردی گره خورده که این روز‌ها در بازداشتگاه است! شهره موسوی که به دلیل فعالیت در پروژه کلاهبرداری رمزارز «کینگ‌مانی» بازداشت شده، یکی از دو راه‌حل موجود برای رسمیت‌بخشیدن به هیئت‌رئیسه فدراسیون است.

شایعه شده که اعضا از مسئولان قضایی خواسته‌اند شهره موسوی تحت‌الحفظ به جلسه هیئت‌رئیسه بیاید تا این جلسه رسمیت پیدا کند و بعد از جلسه شهره موسوی دوباره به بازداشتگاه منتقل شود؛ موضوعی که مشخصا با مخالفت مسئولان امر روبه‌رو شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی