تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید

دلیل ارسال ایمیل دبیرکل فدراسیون به فیفا مشخص شد

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال باتوجه درخواست اعضای مجمع و شائبه‌هایی که برخی اعضای هیأت رییسه درخصوص رسمیت داشتن جلسات‌شان اعلام کرده بودند، با ایمیل به فیفا تکلیف را مشخص کرد.

کد خبر: ۱۲۸۴۴۹
۱۰:۰۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

دلیل ارسال ایمیل دبیرکل فدراسیون به فیفا مشخص شد

دیدارنیوز: حرف و حدیث‌ها پس از بازداشت شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال، درباره از رسمیت افتادن جلسات هیات رئیسه فدراسیون به دلیل به حد نصاب نرسیدن آغاز شد.

عزل‌کنندگان شهاب‌الدین عزیزی‌خادم اعتقاد دارند با توجه به اینکه حیدر بهاروند و حمیدرضا مهرعلی از ابتدا رأی مجمع فدراسیون را در اختیار نداشتند و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم حضور این نفرات را در هیات رئیسه غیرقانونی اعلام کرده، این هیأت رئیسه از ابتدا فقط ۹ عضو داشته است. تفسیر به رأی حیرت‌انگیز از سوی افرادی که مشخص است برای ماندن دست به هر کاری می‌زنند.

هیأت رییسه فدراسیون فوتبال این روز‌ها ناامیدکننده ظاهر شده‌اند. تقریباً هر روز یک بحران تازه در فوتبال ایران خلق می‌کنند و چند روز بعد هم آن‌را غیراخلاقی اعلام می‌کنند. این روز‌ها رسانه‌های همسو با برخی اعضای هیأت رییسه در اقدامی هماهنگ، علیه حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال شده‌ا‌ند.

آن‌ها از دبیرکل گله دارند چرا «بدون مشورت با سایر اعضای هیات رئیسه و تیم حقوقی فدراسیون فوتبال، برای برگزاری جلسه هیات رئیسه با حضور هفت عضو، ایمیلی شخصی برای معاون دبیرکل فیفا ارسال و درباره یک موضوع حقوقی از او استعلام گرفته است؟»، اما پرسش این است دلیل ارسال ایمیل چه بود؟ هفته گذشته برخی از اعضای مجمع در نامه‌ای رسمی به دبیرکل اعلام کردند باتوجه به نص صریح بند ۱ ماده ۳۳ که «ترکیب هیات‌رییسه فدراسیون را شامل ۱۱ عضو» دانسته و هم‌چنین بند ۱ ماده ۳۶ اساسنامه که نوشته شده است: «جلسه هیات‌رییسه درصورت حضور حداقل دوسوم اعضای هیات‌رییسه رسمیت دارد» و باتوجه به عدم حضور چهارعضو به دلایل مختلف، دیگر امکان برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال وجود ندارد و مجمع به عنوان عالی‌ترین مرجع همه‌کاره فوتبال شده است و تصمیمات باید از نظر آن‌ها بگذرد.

بدین شکل درخواست‌های اعضای مجمع باید توسط دبیرکل در مجمع دهم خرداد این فدراسیون طرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری شود. درحقیقت حسن کامرانی‌فر باتوجه درخواست اعضای مجمع و شائبه‌هایی که برخی اعضای هیأت رییسه درخصوص رسمیت داشتن جلسات‌شان اعلام کرده بودند، با این ایمیل تکلیف را مشخص کرد و البته موجب اعتراض اعضای هیأت رییسه و همراهان‌شان شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی