تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

واکنش آمریکا به دعوت از «پوتین» به نشست سران گروه ۲۰

آمریکا در واکنش به موضوع دعوت از «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه و نیز «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ که برای برای نوامبر برنامه‌ریزی شده است، اعلام کرد که در بحبوحه جنگ اوکراین، با پوتین «به گونه‌ای که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده» رفتار نخواهد کرد.

کد خبر: ۱۲۸۴۴۰
۰۹:۱۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

واکنش آمریکا به موضوع دعوت از «پوتین» به نشست سران گروه ۲۰

دیدارنیوز: مقام‌های واشنگتن در واکنش به دعوت از رئیس‌جمهوری روسیه به نشست گروه ۲۰، اعلام کردند که تصمیم ندارند به گونه‌ای که «انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است» برخورد کنند.

به نقل از یورونیوز، آمریکا در واکنش به موضوع دعوت از «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه و نیز «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهوری اوکراین برای شرکت در نشست سران گروه ۲۰ که برای برای نوامبر برنامه‌ریزی شده است، اعلام کرد که در بحبوحه جنگ اوکراین، با پوتین «به گونه‌ای که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده» رفتار نخواهد کرد.

«جالینا پورتر» معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت: «ایالات متحده همچنان بر این باور است که در موضوع مشارکت روسیه در جامعه جهانی یا نهاد‌های بین‌المللی، نمی‌توان به گونه‌ای رفتار کرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است».

وی مشخص نکرد که آیا واشنگتن از شرکت در نشست سران گروه ۲۰ به دلیل حضور پوتین خودداری می‌کند یا نه.

اندونزی که ریاست گروه ۲۰ و میزبانی نشست سران این تشکل را بر عهده دارد، روز جمعه اعلام کرد که رؤسای جمهوری دو کشور روسیه و اوکراین را به این نشست که در ماه نوامبر برگزار می‌شود، دعوت کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی