تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مورد عجیب دراگان؛ چرا از «حمایت» خبری نیست؟!

دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با وجود نتایج خوب در دور انتخابی جام جهانی قطر و تنها یک شکست برابر کره جنوبی، هنوز حمایت قاطعی را از اهالی فوتبال ایران حس نکرده، با این حال عدم حمایت بازیکنان تیم ملی از وی مورد عجیبی است که کمتر به آن پرداخته شده.

کد خبر: ۱۲۸۴۳۹
۰۹:۰۳ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

مورد عجیب دراگان؛ چرا از «حمایت» خبری نیست؟!

دیدارنیوز: تردید‌ها در مورد ماندن یا نماندن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی کشورمان همچنان ادامه دارد. در این میان اهالی فوتبال هر کدام دیدگاه متفاوتی دارند؛ برخی عقیده دارند، چون اسکوچیچ نتایج خیلی خوبی گرفته همکاری با او باید ادامه بیابد، اما بعضی دیگر معتقدند این مربی برای حضور در جام‌جهانی کوچک است و شاید در قطر آبروریزی اتفاق بیفتد.

خلاصه که بازار اظهارنظر داغ است و البته در این میان نقل قولی هم از ادموند بزیک داشتیم که در نوع خودش جالب بود. بازیکن سابق پرسپولیس گفته: «اسکوچیچ رختکن را دارد و باید به او اعتماد کرد.» اتفاقا سؤال اساسی همین‌جاست؛ اینکه آیا واقعا دراگان از حمایت صددرصدی بازیکنان برخوردار است؟

ما درون رختکن تیم ملی نیستیم و از چیزی خبر نداریم، اما همیشه این ابهام را داشتیم که اگر اسکو بین بازیکنان تیم ملی محبوب است، پس چرا تقریبا هیچ‌یک از آن‌ها هرگز یک پست یا استوری حمایتی در مورد مربی کروات منتشر نکرده‌اند؟

خب البته به‌طور جسته و گریخته مصاحبه‌هایی به سود دراگان دیدیم، اما اینکه بازیکنی به‌طور خودجوش در صفحه‌اش از سرمربی تیم ملی حمایت کند، تقریبا اتفاق نیفتاده است. خب این کار در فوتبال ایران مرسوم است و خیلی مواقع بازیکنان وقتی کادرفنی را تحت فشار می‌بینند، پست و استوری مشترک منتشر می‌کنند. آیا واقعا اسکوچیچ «رختکـــن» را دارد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی