تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پنتاگون پوتین را به «فساد» و «بی‌رحمی» متهم کرد

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک نشست خبری با اشاره به جنایات منتسب به نیرو‌های روس برای لحظاتی بغض و پوتین را به «فساد» و «بی‌رحمی» متهم کرد.

کد خبر: ۱۲۸۴۲۵
۰۷:۴۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

پنتاگون پوتین را به «فساد» و «بی‌رحمی» متهم کرد

دیدارنیوز: پنتاگون روز جمعه به دلیل رفتار نیرو‌های روسی در اوکراین، ولادیمیر پوتین را به «فساد» و «ظلم» متهم کرد.

این نیرو‌ها به کشتن غیرنظامیان از جمله کودکان متهم هستند.

جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک نشست خبری با اشاره به جنایات منتسب به نیرو‌های روس برای لحظاتی بغض کرد.

کربی که معمولاً به خونسردی در برابر دوربین شناخته می‌شود، گفت: «نگاه کردن به برخی فیلم‌ها و تصور اینکه یک رهبر می‌تواند این کار را انجام دهد، دشوار است.»

پنتاگون پوتین را به «فساد» و «بی‌رحمی» متهم کرد

وی در مورد وضعیت روانی رئیس جمهور روسیه در این مرحله از جنگ، افزود: «از وضعیت روحی و روانی او اطلاعی ندارم، اما فکر می‌کنم می‌توان در مورد فساد او صحبت کرد.»

او با «مزخرف» خواندن استدلال‌های «عجیب» رئیس جمهوری روسیه که ادعا می‌کند این جنگ برای محافظت از اقلیت روسی در برابر نازیسم اوکراینی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد که «تطابق دادن این لفاظی‌ها با آنچه او در اوکراین انجام می‌دهد، کار سختی است. کاری که آن‌ها کرده‌اند شلیک از پشت گردن به افراد بی‌گناه دست‌بسته، شلیک به زنان باردار و بمباران بیمارستان‌ها بوده است.»

این سخنگو اعتراف کرد که به‌رغم «وحشیگری» روس‌ها در جنگ‌های گذشته مانند چچن یا سوریه، واشنگتن انتظار چنین خشونتی علیه غیرنظامیان اوکراینی را نداشت.

از زمان کشف صد‌ها جسد در چندین منطقه در کی‌یف تحت اشغال نیرو‌های روسی در ماه مارس، اوکراین و کشور‌های غربی روسیه را به «قتل عام» و «جنایت جنگی» متهم کرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی