تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

بارش باران در بیشتر نقاط کشور تا اوایل هفته آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، گفت: تا اواسط هفته آینده با عبور متناوب امواج تراز میانی از کشور، در اغلب مناطق کشور بویژه نوار شمالی ابرناکی و بارندگی خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۲۸۳۷۸
۱۱:۰۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

بارش باران در بیشتر نقاط کشور تا اوایل هفته آینده

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و خروجی مدل‌های هواشناسی تا اواسط هفته آینده با عبور متناوب امواج تراز میانی از کشور، در اغلب مناطق کشور به‌ویژه نوار شمالی ابرناکی و بارندگی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: امروز (۸ اردیبهشت) در غالب مناطق کشور و جمعه (۹ اردیبهشت) به‌جز استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان، روز شنبه (۱۰ اردیبهشت) به جز نوار شرقی و هرمزگان و روز یکشنبه (۱۱ اردیبهشت) به جز استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور و دوشنبه (۱۲ اردیبهشت) در نوار شمالی کشور در برخی از ساعات به‌ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و غبار و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود. شدت بارش‌ها در این مدت در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود.

ضیاییان ادامه داد: خلیج فارس در روز جمعه (۹اردیبهشت) و تنگه هرمز و دریای عمان طی روز‌های جمعه و شنبه (۹ و ۱۰ اردیبهشت) مواج خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۱۰ اردیبهشت) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در خاتمه گفت: طی امروز (۸ اردیبهشت) اهواز و بندرعباس با دمای ۳۷ و ۳۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی