تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

آخر هفته بارانی در ایران/ فقط در این ۵ استان باران نمی‌بارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار باران و رعد و برق بارش تگرگ و وزش باد شدید در بیشتر نقاط کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۲۸۳۲۶
۱۴:۰۷ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

آخر هفته بارانی در ایران

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی در روز چهارشنبه (۷ اردیبهشت) در غالب مناطق کشور و پنجشنبه (۸ اردیبهشت) به جز استان‌های بوشهر، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور در برخی از ساعات روز به‌ویژه در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران رعدوبرق، وزش باد شدید موقت در برخی نقاط خیزش گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود و بارش‌ها در این مدت در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود.

وی افزود: در روز جمعه (۹ اردیبهشت) نیز در نیمه غربی، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز و شنبه و یکشنبه (۱۰ و۱۱ اردیبهشت) علاوه بر این مناطق در شمال شرق و شرق کشور در ساعاتی از روز بارش پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، خلیج فارس نیز در روز جمعه مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ اردیبهشت) نیمه‌ابری، به‌تدریج ابری و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۹ اردیبهشت) کمی ابری و در بعدازظهر نیمه ابری و گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۷ و ۸ اردیبهشت) بندرعباس و اهواز با دمای ۳۶ و ۳۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۴ و ۷ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی