تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
هومن افاضلی اعلام کرد

درباره «اسکوچیچ» انصاف را رعایت کنید

تیم ملی فوتبال ایران در پانزده مسابقه اخیر خود فقط یک شکست در کره جنوبی داشته و به راحتی راهی جام جهانی شده است، با این وجود هنوز تردیدهایی درباره اسکوچیچ وجود دارد و برخی به شدت از وی انتقاد می‌کنند. هومن افاضلی، کارشناس فوتبال ایران می‌گوید با چنین عملکردی از مرد کروات، باید انصاف درباره اسکوچیچ رعایت شود.

کد خبر: ۱۲۸۲۸۶
۰۹:۴۸ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱

درباره «اسکوچیچ» انصاف را رعایت کنید

دیدارنیوز: کارشناس فوتبال ایران گفت: تیمی که در ۱۵ مسابقه فقط یک شکست و یک تساوی داشته خوب نیست درباره مربی‌اش اینطور صحبت شود و انصاف هم نیست.

هومن افاضلی، در خصوص گروه‌بندی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، اظهار داشت: جام جهانی جای تیم‌های بزرگ دنیا است و نمی‌توانیم بگویم گروه آسانی داریم. کیفیت انگلیس و آمریکا که مشخص است. البته انگلیس به نسبت آمریکا سطح بالاتری دارد، اما این دلیل نمی‌شود آمریکا را دست کم بگیریم.

وی افزود: فارغ از فضای احساسی تیم سومی که قرار است از طریق پلی آف مشخص شود هم تیم آسانی نیست. ولز و اسکاتلند یا اوکراین هم نباید دست کم گرفته شوند.

کارشناس فوتبال ایران گفت: باید با دقت زیادی برای جام جهانی روند آماده‌سازی خودمان را دنبال کنیم و تدارکات مناسبی داشته باشیم.

افاضلی پیرامون صحبت‌هایی که در موافقت یا مخالفت با ادامه همکاری اسکوچیچ و تیم ملی عنوان می‌شود، تصریح کرد: تیمی که در ۱۵ مسابقه فقط یک شکست و یک تساوی داشته خوب نیست درباره مربی‌اش اینطور صحبت شود و انصاف هم نیست. به نظرم تا روز آخری که سرمربی با تیم ملی همکاری دارد باید از جایگاهش اطمینان کامل داشته باشد. خواه اسکوچیچ یا هر سرمربی دیگری، نباید دلسرد شود.

وی با اشاره با آماده‌سازی تیم ملی زیر نظر مهدوی‌کیا و طلسم صعود این تیم به المپیک عنوان کرد: قبلاً در تیم ملی المپیک کار کرده‌ام به نظرم فارغ از اینکه چه کسی سرمربی تیم باشد، چند معضل مهم داریم. بحث خروجی بازیکنان به خاطر مشکل نظام وظیفه، نگاه فدراسیون به تیم ملی امید و تدارکات آن، تجربه کم بازیکنان پیش از رقابت‌های مقدماتی. در گذشته میان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال هم تفاوت دیدگاه‌هایی وجود داشت که حالا این موضوع کمرنگ‌تر شده است.

افاضلی افزود: بعضی وقت‌ها نگاه فدراسیون به تیم ملی امید نگاه درستی نیست. انگار آن‌ها هم یک تیم لیگ برتری هستند. این تیم نیازمند حمایت، بازی دوستانه و زیرساخت‌های بهتری است. در بخش تجربه هم باید بگویم معمولاً تا قبل از برگزاری دیدار‌های مقدماتی المپیک بازیکنان امید جدی گرفته نمی‌شوند و حتی خیلی در باشگاهای‌شان فرصت بازی پیدا نمی‌کنند. اما بعد از رقابت‌های مقدماتی دیگر وقتی که کار تیم امید به پایان رسید با پیشنهاد‌های آنچنانی و توجه بیشتر به این استعداد‌ها هستیم. با این اوصاف در تیم امید بیشتر مشکل ساختاری داریم تا سرمربی.

وی درباره اینکه آیا با پیشنهاد جدید همکاری از سوی تیم‌های فوتبال کشور روبرو است، اظهار داشت: در این چند وقت سه تجربه کاری با تیم‌هایی داشتم که در میان فصل هدایت آن‌ها را برعهده گرفتم. دیگر نمی‌خواهم اینطور پیشنهادات را قبول کنم. چون خیلی سخت است در میانه فصل کار شکست خورده سرمربی دیگر را جمع و جور کنید. ضمن اینکه دیگر می‌خواهم به تیمی بروم که مشکل آب معدنی، قرارداد و زمین تمرین نداشته باشد. راستش از نظر مالی هم وابسته صرف به فوتبال نیستم که پیشنهاد هر تیمی را قبول کنم.

کارشناس فوتبال کشور با اشاره به رقابت‌های لیگ دسته یک و رقابت ملوان و مس برای قهرمانی، عنوان کرد: در لیگ یک وقتی تیمی پولدار باشد و بتواند هزینه کند شانس اصلی قهرمانی و صعود است. وقتی پرداختی نامنظم باشد، بازیکنان با کاهش انگیزه روبرو می‌شوند. تمرکزشان روی فوتبال کم می‌شود. جمع و جور کردن چنین تیمی سخت می‌شود. ملوان و مس هزینه خوبی کردند و حالا شانس اصلی قهرمانی هستند.

افاضلی درباره اینکه چرا بعضی بازیکنان بعد از درخشش چند ساله نمی‌توانند به حق واقعی‌شان در فوتبال برسند، گفت: گاهی شرایط فوتبال جوری پیش می‌رود که بازیکن در انتخاب تیم یا راهش اشتباه می‌کند. اما سه جایگاه است که بازیکن یا مربی برای همکاری با آن نباید شک کنند. کسی که در موقعیتی قرار می‌گیرد که مورد توجه تیم ملی، استقلال یا پرسپولیس قرار می‌گیرد بدون شک باید پیشنهاد‌ها را قبول کند.

وی درباره پاسخ به این سوال که چرا برای تماشای بازی گل‌گهر و تراکتور به کمپ الیاف رفته است یا با تراکتور همکاری فنی دارد، عنوان کرد: با دعوت امیر قلعه‌نویی به کمپ الیاف رفتم. دوم اینکه بعضی شاگردانم در دو تیم تراکتور و گل‌گهر بازی می‌کنند. علاقه داشتم بازی آن‌ها را تماشا کنم. مانند قادری، اخباری و... قضیه خاصی نیست!

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی