تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
بلینکن خبر داد

آمریکا به کی‌یف در مذاکره با مسکو کمک می‌کند

وزیر خارجه آمریکا پس از سفر روز گذشته خود به کی‌یف پایتخت اوکراین و دیدار با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور این کشور اعلام کرد که واشنگتن به کی‌یف در مذاکرات با مسکو کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۱۲۸۰۸۸
۱۲:۲۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

آمریکا به کی‌یف در مذاکره با مسکو کمک می‌کند

دیدارنیوز: وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری پس از دیدارش با رئیس جمهور اوکراین، اعلام کرد اقداماتی که آمریکا در حال حاضر انجام می‌دهد تقویت کی یف در میدان جنگ و در میز مذاکره است.

به نقل از ان بی سی، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا پس از سفر روز گذشته خود به کی یف پایتخت اوکراین و دیدار با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور این کشور اعلام کرد که واشنگتن به کی یف در مذاکرات با مسکو کمک خواهد کرد.

بلینکن در این باره گفت: ما می‌خواهیم هر کاری که می‌توانیم انجام دهیم تا به اوکراینی‌ها کمک کنیم که این درگیری را با بهترین شرایط ممکن و در سریع‌ترین زمان ممکن پایان دهند. بسیاری از کار‌هایی که ما در حال حاضر انجام می‌دهیم تقویت آن‌ها در میدان جنگ و به نوعی در میز مذاکره است.

وی همچنین گفت که همراه با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا با مقامات اوکراینی درباره کمک‌های اقتصادی و امنیت این کشور گفتگو کرده است.

وزیر خارجه آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش درباره بازگشایی سفارت این کشور در اوکراین طی هفته‌های آینده سخن گفت.

وی گفت: از هفته آینده، دیپلمات‌های ما شروع به بازگشت خواهند کرد تا ارزیابی کنند که چگونه می‌توانیم سفارت را در کی یف بازگشایی کنیم. گمان کنم یکی دو هفته‌ای طول بکشد.

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه و «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا روز یکشنبه به کی یف پایتخت اوکراین سفری محرمانه کردند تا با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دیدار کنند.

روزنامه نیویورک تایمز امروز دوشنبه اعلام کرد این سفر اولین سفر نمایندگان بلندپایه ایالات متحده به اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در پایان فوریه بوده است.

بلینکن و آستین همچنین اعلام کردند که واشنگتن قصد دارد بیش از ۷۰۰ میلیون دلار کمک نظامی دیگر به کی یف ارائه کند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی