تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس از سرنوشت دو ستاره عبرت می‌گیرند؟

وضعیت بد احمد نوراللهی و مهدی قایدی در لیگ امارات شاید باعث شود ملی‌پوشان دو تیم پرسپولیس و استقلال در سال جام جهانی، ریسک نکنند و در تیم‌های خود بمانند.

کد خبر: ۱۲۸۰۰۸
۱۴:۲۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس از سرنوشت دو ستاره عبرت می‌گیرند؟

دیدارنیوز: ۳ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس و استقلال که پیشنهاد‌های خوبی هم دارند، احتمالا در سال جام جهانی ریسک نمی‌کنند و در تیم‌های خود می‌مانند.

بازیکنانی که بخواهند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میدان بروند، علاوه بر این فصل، نیم‌فصل اول فصل آینده را هم فرصت دارند تا خود را در لیست تیم ملی جای دهند.

در سال‌های گذشته برخی بازیکنانی که لژیونر شدند، نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند و خیلی زود به تیم‌های سابق خود برگشتند. همین امر شاید سبب شود تا مهره‌هایی که در پایان فصل قراردادشان به پایان می‌‎رسد و یا شرایط جدایی را دارند، ریسک نکنند و در لیگ ایران بمانند.

هافبک‌های پرسپولیس ریسک نمی‌کنند؟
میلاد سرلک و مهدی ترابی دو ملی‌پوش پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این تیم به پایان می‌رسد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیسی‌ها، از مدیریت این باشگاه خواسته قرارداد این ۲ بازیکن را تمدید کند. هر ۲ بازیکن از تیم‌های حاشیه خلیج فارس پیشنهاد دارند و همین امر کار مدیران پرسپولیس را برای تمدید قرارداد سخت خواهد کرد.

ترابی یک‌بار خاطره تلخ از ترک پرسپولیس دارد و حضورش در قطر خیلی زود با برگشت به ایران همراه بود. او که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هم حضور داشت، نمی‌خواهد با یک تصمیم اشتباه جام جهانی دوم خود که احتمالا برای او همراه با بازی کردن در زمین هم باشد را از دست بدهد.

میلاد سرلک دیگر هافبک پرسپولیس هم یکی از بهترین خرید‌های یحیی در این تیم است. او با لباس پرسپولیس ملی‌پوش شد و هنوز قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس، روند مذاکرات شفاهی با این هافبک ملی‌پوش را مثبت ارزیابی کرده و اعتقاد دارد به احتمال زیاد سرلک با این تیم تمدید می‌کند.

احمد نوراللهی هم‌پستی سرلک در فصل گذشته، از جمع سرخپوشان جدا شد و راهی لیگ امارات شد. نوراللهی وضعیت خوبی در امارات ندارد و احتمال دارد به خاطر اینکه در سال جام جهانی جایگاهش را در تیم ملی از دست ندهد، دوباره به ایران برگردد. اگر نوراللهی تصمیم به بازگشت بگیرد، پرسپولیس انتخاب اول او خواهد بود. سرلک با توجه به سرنوشت نوراللهی در اولین فصل حضورش در امارات، احتمالا ریسک نمی‌کند و در پرسپولیس می‌ماند.

مهندس در استقلال می‌ماند
مهدی مهدی‌پور بهترین پاسور این فصل استقلال، آنقدر درخشان در ترکیب این تیم ظاهر شد تا توانست خود را به لیست دراگان اسکوچیچ برساند و مقابل کره‌جنوبی و لبنان برای تیم ملی بازی کند. درخشش او در جمع آبی‌ها، سبب شد تا مانند دو ملی‌پوش پرسپولیس مورد توجه چند باشگاه قرار بگیرد.

مهدی‌پور یک‌فصل دیگر با استقلال قرارداد مشروط دارد و می‌تواند با پرداخت مبلغی، رضایت‌نامه خود را بگیرد و از جمع استقلالی‌ها جدا شود. هافبک خوش‌فکر آبی‌ها که به راحتی حضور در تیم ملی را به دست نیاورده، احتمالا به وضعیت مهدی قایدی ستاره فصل قبل استقلال که این روز‌ها سکونشین شباب‌الاهلی امارات شده نگاه می‌کند و قید لژیونر شدن حداقل در سال جام جهانی را خواهد زد.

علاوه بر نوراللهی و قایدی که در سال جام جهانی به احتمال زیاد به لیگ ایران باز خواهند گشت، بازیکنان دیگری هم مانند علی علیپور، کاوه رضایی، علیرضا بیرانوند، محمد نادری، مرتضی پورعلی‌گنجی و ... هم دیگر لژیونر‌هایی هستند که احتمال دارد در سال جام جهانی برای بیشتر دیده شدن و بالا بردن شانس حضورشان در معتبرترین فستیوال فوتبالی جهان، به فوتبال ایران برگردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی