تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

این‌ها واقعا ملی‌پوشان ما هستند؟

وضعیت احمد نوراللهی و مهدی قایدی در باشگاه الاهلی امارات خوب نیست و آنها حتی جایی روی نیمکت ذخیره‌ها ندارند و به سکوها تبعید شده‌اند. چیزی که بیشتر آدم را زجر می‌دهد این است که نوراللهی بازیکن فیکس تیم ملی ما به شمار می‌آید. فیکس تیم اول آسیا، سکونشین تیم پنجم امارات؛ چطوری ممکن است واقعا؟

کد خبر: ۱۲۷۹۶۳
۱۱:۰۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

این‌ها واقعا ملی‌پوشان ما هستند؟

دیدارنیوز: آدم باورش نمی‌شود که در ایران هواداران پرسپولیس و استقلال سر جدایی احمد نوراللهی و مهدی قائدی این همه به جان هم افتاده باشند، بعد هر دوی این بازیکنان در مسابقات آسیایی الاهلی امارات روی سکو بنشینند.

توجه کنید؛ روی سکو، نه حتی روی نیمکت! از یک تیم مدعی قهرمانی یا غول آسیا حرف نمی‌زنیم که به ملی‌پوشان فوتبال ایران افتخار نیمکت‌نشینی نمی‌دهد، از تیم پنجم لیگ امارات سخن می‌گوییم که ۲۰ هفته بعد از شروع لیگ، ۱۹ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. آیا واقعا قابل هضم است که ۲ ستاره مشهور فوتبال ایران در چنین تیمی، به چنان وضعی دچار باشند؟

تکلیف مهدی قائدی که روشن است و مهدی علی، سرمربی الاهلی مدت‌ها پیش او را از برنامه‌های فنی‌اش کنار گذاشته بود، اما احمد نوراللهی بعد از نیمکت‌نشینی‌های ابتدایی، به‌تدریج در ترکیب اصلی الاهلی تثبیت شده بود. او حتی در مسابقات ابتدایی لیگ قهرمانان هم برای تیم اماراتی بازی می‌کرد، اما در ۲ بازی آخر به سکو تبعید شده است.

جالب اینکه الاهلی هر دو بازی را هم بدون ایرانی‌هایش برده؛ ابتدا الغرافه ذلیل استراماچونی را با ۸ گل شکست داد و بعد هم برابر آخال ترکمنستان به پیروزی رسید. چیزی که بیشتر آدم را زجر می‌دهد این است که نوراللهی بازیکن فیکس تیم ملی ما به شمار می‌آید. فیکس تیم اول آسیا، سکونشین تیم پنجم امارات؛ چطوری ممکن است واقعا؟

منبع: همشهری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی