تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حضور شهردار تهران در صحن شورا برای ارائه گزارش درباره موضوعات شهری

به گفته علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران برای ارائه گزارش درباره موضوعات مرتبط با مدیریت شهری در صحن شورا حاضر خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۷۹۰۵
۱۲:۰۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

حضور شهردار تهران در صحن شورا برای ارائه یک گزارش

دیدارنیوز: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از حضور شهردار تهران در صحن شورا به منظور ارائه گزارش درباره موضوعات مرتبط با مدیریت شهری خبر داد.

علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری شصتمین جلسه شورای شهر تهران در روز یکشنبه (۴ اردیبهشت ماه) گفت: در این جلسه علیرضا زاکانی در خصوص موضوعات مرتبط با مدیریت شهری گزارش ارایه خواهد کرد.

وی اظهارکرد: در این جلسه انتخاب نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران جهت عضویت در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی موضوع بند سوم ماده ۲۴۴ قانون مالیات‌های مستقیم هم مشخص خواهد شد و بررسی ۲۶ پرونده پلاک ثبتی از حیث باغ یا غیر باغ بودن نیز در دستور کار اعضا قرار دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی