تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»

کیفیت هوای تهران به دلیل وزش باد و تعطیلی امروز ۳ اردیبهشت، در محدوده قابل قبول است. این شرایط جوی تا اواخر وقت شنبه ادامه خواهد داشت و همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۲۷۸۹۴
۱۰:۳۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»

دیدارنیوز: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، به دنبال وزش باد و تعطیلی امروز (۳ اردیبهشت) کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل قبول قرار دارد.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران حاکی از آن است که در صبح روز شنبه (۳ اردیبهشت ماه) با کاهش تردد خودرو‌ها در روز تعطیل کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده قابل قبول قرار خواهد گرفت. حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز شرایط مناسب برای پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد.

این شرایط جوی تا اواخر وقت شنبه ادامه خواهد داشت و همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی برقراری وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس در مناطق پرتردد پیش‌بینی می‌شود.

عدم وزش باد مؤثر تا صبح روز یکشنبه (۴ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با افزایش تردد خودرو‌ها باعث افزایش غلظت ذرات معلق در مناطق پرتردد خواهد شد که کاهش کیفیت هوا را به‌دنبال دارد. در طول روز به‌تدریج بر تندی باد افزوده خواهد شد که سبب پراکندگی آلاینده‌ها و بهبود کیفیت هوا می‌شود.

با وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات پایانی یکشنبه، کاهش غلظت ذرات معلق و برقراری قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود، هرچند در برخی مناطق مستعد احتمال گسیل و انتشار گردوخاک وجود دارد.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۹ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۸ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی