تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بیرانوند یا لک؛ چشمان یحیی به کدام دروازه‌بان است؟

علیرضا بیرانوند یکی از گزینه‌های نقل و انتقالاتی پرسپولیس برای فصل آینده است و احتمال دارد به صورت قرضی از آنتورپ راهی تهران شود. گفته می‌شود از بین حامد لک و علیرضا بیرانوند، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس روی دروازه‌بان ملی‌پوش سابق این تیم حساب باز کرده است.

کد خبر: ۱۲۷۸۹۰
۱۰:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

بیرانوند یا لک؛ چشمان یحیی به کدام دروازه‌بان است؟

دیدارنیوز: بیرانوند علی رغم اینکه قرارداد قرضی‌اش با بواویشتا در پایان فصل به اتمام می‌رسد همچنان بازیکن آنتورپ بلژیک محسوب می‌شود.

طی روز‌های اخیر بحث بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس بیشتر از هر زمانی داغ شده است و گلر سابق سرخ‌ها بار‌ها از علاقه اش برای بازگشت به این تیم خبر داده است. موضوعی که مدیرعامل پرسپولیس هم آن را تایید کرده تا به نوعی گلر ملی پوش ایران در صدر لیست خرید گل محمدی قرار بگیرد.

اما بیرانوند علی رغم اینکه قرارداد قرضی اش با بواویشتا در پایان فصل به اتمام می‌رسد همچنان بازیکن آنتورپ بلژیک محسوب می‌شود و برای جدایی از این تیم باید رضایتنامه خود را دریافت کند.

موضوعی که کار انتقال این بازیکن به پرسپولیس را سخت می‌کند. اما گلر ملی پوش ایران پیش از این اعلام کرده بود می‌تواند با قرارداد قرضی هم از آنتورپ جدا شده و راهی پرسپولیس شود.

خبر مهم در خصوص بیرانوند این است که مدیر برنامه‌های او از دیروز مذاکرات جدی خود برای جدایی این بازیکن از آنتورپ را آغاز کرده است. در خصوص بازگشت بیرانوند به پرسپولیس به نظر نمی‌رسد باشگاه بلژیکی با جدایی قطعی او به این راحتی موافقت کند چرا که در سال جام جهانی می‌تواند پاداش حضور این بازیکن در این رقابت‌ها را دریافت کند و ضمن اینکه بابت انتقال قرضی او هم درآمدزایی داشته باشد؛ بنابراین به نظر می‌رسد پرسپولیس و بیرانوند بیشتر روی گزینه جدایی قرضی متمرکز شده اند تا این بازیکن بعد از ۲ فصل دوری به جمع سرخ‌ها بازگردد.

یحیی گل محمدی البته دیروز با بازگشت حامد لک به تمرینات پرسپولیس موافقت کرد، اما او برای فصل آینده روی حضور بیرانوند حساب باز کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی