تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جنجال دوباره بازیکن استقلالی علیه فرهاد مجیدی!

رشید مظاهری، سنگربان سپاهان از برتری تیمش برابر پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرد و دوباره به فرهاد مجیدی سرمربی استقلال کنایه زد.

کد خبر: ۱۲۷۸۷۸
۰۸:۴۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

جنجال دوباره بازیکن استقلالی علیه فرهاد مجیدی!

دیدارنیوز: دروازه‌بان سپاهان بعد از بازی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا دوباره به فرهاد مجیدی کنایه زد.

رشید مظاهری، سنگربان سپاهان بعد از برتری تیمش برابر پاختاکور گفت: ما قبل از بازی شب گذشته و بازی قبلی، خیلی یکدل شده بودیم و وقتی تیم یکدل می‌شود، یکسری اتفاقات خوب رخ می‌دهد مثل مسابقه‌ دیشب و این خیلی خوشحال‌کننده است.

مظاهری در واکنش به درخشش خود برابر حریف ازبکستانی گفت: من فکر می‌کنم سیوهایم فقط برای یکدل بودن بچه‌ها بوده و واقعا آدم لذت می‌برد که در این تیم گلری می‌کند. من خیلی خوشحالم که در این تیم هستم و دارم برای سپاهان می‌جنگم.

سنگربان سپاهان با اشاره‌ به انگیزه‌اش برای حضور در تیم ملی گفت: نمی‌دانم چند درصد شانس دارم که به جام جهانی بروم، اما برای چند درصد همه‌ تلاشم را می‌کنم.

رشید مظاهری در جمله‌‌ای کنایه‌آمیز به تمجید از محرم نویدکیا پرداخت و گفت: من یک جمله‌‌ای درباره‌ آقای نویدکیا می‌گویم؛ اینکه یک سرمربی علاوه بر عشق و علاقه، علم و دانش می‌خواهد و از همه مهم‌تر شخصیت می‌خواهد. آن‌که باید متوجه شود، متوجه می‌شود!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی