تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

حقوق‌های نجومی در فدراسیون فوتبال؛ از ٣۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!

مشکلات فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر کم نبود، حالا حقوق‌های نجومی برخی مسئولان این فدراسیون جنجال‌های زیادی به پا کرده است. حقوق‌های نجومی و عجیبی که از ٣۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای سرپرست‌های سابق و فعلی تیم ملی در نظر گرفته شده و به نظر می‌رسد دومینوی افشاگری‌ها در این باره همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۱۲۷۸۴۶
۰۹:۱۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

حقوق‌های نجومی در فدراسیون فوتبال؛ از ٣۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!

دیدارنیوز: افشای مبلغ حقوق و پاداش‌های سرپرست سابق تیم ملی، پرونده جدیدی در فوتبال ایران باز کرده است.

بررسی پرونده‌های مربوط به فدراسیون شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در کمیته اخلاق، ابعاد گسترده‌ای پیدا کرده و هر روز، ارقام تازه‌ای مطرح می‌شوند. کمیته اخلاق، قصد بررسی موضوع دریافت پاداش‌های سنگین، توسط اطرافیان تیم ملی را دارد. همینطور حقوق‌های نجومی که رد و بدل شده و گویا، در فدراسیون جدید هم ادامه پیدا کرده است.

سرپرست یک میلیاردی
مجتبی خورشیدی سرپرست و مدیر تیم ملی در دوران ریاست عزیزی‌خادم، چهره اول افشاگری‌های اخیر درباره مدیریت گذشته فدراسیون فوتبال بوده است. بر اساس اسنادی که منتشر شده، خورشیدی برای کار در تیم ملی حقوق ۳۵ میلیون تومانی می‌گرفته که برای پست پاره وقت او، حقوقی عجیب محسوب می‌شود. مهمتر از موضوع دستمزد، پاداش‌هایی است که به حساب او واریز شده‌اند. خورشیدی به عنوان کارمند اداری، ۹۱۵ میلیون تومان پاداش گرفته است. پاداشی که از رقم آن، از دو سال حقوق او هم بیشتر می‌شود. مجموع دریافتی خورشیدی برای چند ماه کار در تیم ملی، به یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان می‌رسد. فدراسیون فعلی، درخواست بازگشت حداقل ۸۵۰ میلیون تومان از این رقم را دارد و به همین دلیل، خورشیدی باید در کمیته اخلاق پاسخگو باشد. او، اما در واکنش به انتقاد‌هایی که از دریافتی‌هایش شده، حقوق‌های عجیب دیگری در فدراسیون فوتبال را افشا کرده است.

حقوق ۱۰۰ میلیونی استیلی
مجتبی خورشیدی، تصمیم گرفته با نامه‌ای سرگشاده، به حاشیه‌های اخیر واکنش نشان دهد. در نامه خورشیدی، هیچکدام از اخبار مربوط به دریافتی‌های او تکذیب نشده‌اند و سرپرست سابق تیم ملی، از این دریافتی‌ها دفاع کرده است. نکته مهم در نامه او اما، به توضیحاتش درباره حقوق سرپرست فعلی تیم ملی مربوط می‌شود: «باید به استحضار مردم و اهالی محترم فوتبال برسانم که حقوق بنده ماهیانه ٣٥ میلیون تومان از تاریخ ١٤٠٠/۰۱/۲۰ لغایت ١٤٠١/١/١٠ طی قراردادی تعیین شد که از این قرارداد فقط ۷ یا ۸ ماه حقوق دریافت کردم. حال سوال من این است: حقوق این‌جانب در شرایط وحشتناک بازی‌های مقدماتی جام جهانی با آن شرایط و شانس صعود و همه گیری کرونا و. که به آن اشاره شد، زیاد است یا حقوق سرپرست فعلی تیم ملی که در شرایط گل و بلبل و تیم صعودکرده برای ایشان تعیین شده است؟ من به شخصه از حمیداستیلی عزیز، پوزش می‌خواهم و معتقدم حق این چهره ملی است که این مبلغ را بگیرد. ولی مبلغ ٣٥ میلیون بنده در بوق و کرنا می‌شود و مبلغ ١٠٠ میلیون ماهیانه ایشان را هیچکس نمی‌بیند و انگار فقط و فقط شفاف سازی می‌بایست برای این حقیر باشد و باید به این عزیزان شفاف‌گر گفت اگر دین ندارید و آزاده هم نیستید، لااقل کمی انصاف داشته باشید.»

ریخت و پاش‌های بی‌حساب
حمید استیلی هنوز واکنشی به ادعای اخیر خورشیدی نشان نداده، اما اگر دریافتی او حقیقت داشته باشد، یعنی سرپرست جدید تیم ملی برای شغل پاره وقت سالیانه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دریافتی دارد. سرپرست قبلی تیم ملی هم برای کمتر از یک سال کار، بیشتر از یک میلیارد دریافت کرده بود. علاوه بر خورشیدی، افراد زیادی با پست‌های حاشیه‌ای در تیم ملی، پاداش‌های قابل توجه از صعود ایران به جام جهانی گرفتند. دومینوی افشاگری درباره اعداد و ارقام پرداخت شده در فدراسیون، آغاز شده و شاید، در روز‌های آینده اخبار غافلگیرکننده بیشتری منتشر شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی