تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آرین‌منش: احزاب اصولگرا قادر به دفاع جانانه از کارنامه دولت نیستند

محمد جواد آرین منش، فعال سیاسی اصولگرا اعلام کرد که به دلیل محقق نشدن وعده‌های دولت رئیسی، احزاب اصولگرا قادر به دفاع جانانه از کارنامه دولت نیستند.

کد خبر: ۱۲۷۸۳۷
۰۸:۱۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱

آرین‌منش: احزاب اصولگرا قادر به دفاع جانانه از کارنامه دولت نیستند

دیدارنیوز: یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه وعده‌های دولت در زمینه اقتصادی هنوز محقق نشده است، گفت: احزاب اصولگرا قادر به دفاع جانانه از کارنامه دولت نیستند.

محمد جواد آرین منش، در پاسخ به این پرسش که آیا احزاب و تشکل‌های سیاسی اصولگرا در دفاع از اقدامات دولت فعالیت کافی دارند، اظهار کرد: اصولا احزاب و تشکل‌های سیاسی از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار نبوده و فعالیت آن‌ها هم عمدتا در فصل انتخابات است و بعد از پایان انتخابات به محاق می‌روند.

وی ادامه داد: احزاب اصولگرا قاعدتا باید خود را شریک دولت بدانند، چون از حامیان دولت هستند. وعده‌های دولت در زمینه اقتصادی هنوز محقق نشده است و تورم و گرانی‌ها زیاد است و مردم راضی نیستند و در این شرایط طبیعی است که قادر به دفاع جانانه از کارنامه دولت نیستند و مثل احزاب اصلاح طلب، آن‌ها هم سکوت کرده و فعالیت چشمگیری ندارند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در برخی زمینه‌ها مثل تامین واکسن و مهار کرونا یا آزادسازی سواحل موفق بوده است، تصریح کرد: مردم با این حال توقع دارند که مشکلات اقتصادی و معیشتی آن‌ها حل شود و کارنامه دولت در این زمنیه تاکنون موفق نبوده است.

آرین منش با اشاره به توجیه موافقان دولت درباره لزوم داشتن زمان کافی برای حل مشکلات اقتصادی، گفت: مردم مسائل پیچیده اقتصادی را نمی‌توانند تجزیه و تحلیل کنند، اما هر روز می‌بینند که سفره شان کوچک‌تر می‌شود. دولت در این زمینه نتوانسته دستاوردی داشته باشد و احزاب اصولگرا هم قادر به دفاع از دولت نیستند. از سویی بسیاری از مسائل کشور هم به برجام گره خورد است و در صورت حل این مساله، اموال ایران آزاد می‌شد و این عامل می‌توانست تا حدودی و در کوتاه مدت مشکلات اقتصادی را حل کند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی