تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
باشگاهی که می‌خواهد پاتوق چهره‌های پشت پرده شود

کدام مدیر ارشد کشور سالی ۳۲۰ میلیون پول باشگاه بدنسازی می‌دهد؟

حواشی مربوط به افتتاح یک باشگاه بدنسازی لاکچری در تهران همچنان ادامه دارد و این سوال مطرح شده که کدام مدیر ارشد کشور سالی ۳۲۰ میلیون پول باشگاه بدنسازی می‌دهد؟ اینکه کدام مدیران ارشد کشور قرار است در این باشگاه که بیشتر از تبلیغات و سروصدایش فاز امنیتی به خود گرفته استفاده کنند، معلوم نیست.

کد خبر: ۱۲۷۸۱۴
۱۵:۳۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

کدام مدیر ارشد کشور سالی ۳۲۰ میلیون پول باشگاه بدنسازی می‌دهد؟

دیدارنیوز: مربی ارشد باشگاه بدنسازی پرحاشیه و لاکچری تهران می‌گوید کلیه مجوز‌های قانونی این باشگاه پیش از افتتاح اخذ شده است و هیچ مشکلی در فعالیت آن وجود ندارد. اما مسوول نظارت بر اماکن ورزشی اداره‌کل ورزشی و جوانان استان تهران می‌گوید باشگاه مجوز ندارد.

چند روز پیش یک باشگاه بدنسازی با حضور تعدادی چهره مطرح بین‌المللی و داخلی افتتاح شد. از همان روز بحث چگونگی آوردن مهمانان خارجی، چرایی حضور بلاگر‌های بی‌ارتباط با ورزش و هزینه‌های لاکچری ثبت‌نام مطرح شده است.

شرکتی که برگزاری مراسم افتتاحیه و دعوت از مهمانان را برعهده داشته شرکتی است به نام «همایش فرازان». برخی تصور می‌کنند آوردن لوتار ماتئوس، آندریاس برمه، کولینا و مارکوس مرک کار بزرگی است که این شرکت انجام داده است. در حالی که نگاهی به برنامه‌های سابق این شرکت نشان می‌دهد ماتئوس کلا جزو پکیج‌های پیشنهادی این شرکت است و در خیلی از مراسم بی‌ربط و باربط دیگر به عنوان مهمان حاضر می‌شود. در این راه یک فرد ایرانی نزدیک به ستاره سابق آلمان هم تاثیرگذار است. درست مثل همسر ایرانی سیدورف که باعث شده این فوتبالیست سابق هلند در سایر مراسم‌های این شرکت به عنوان مهمان حاضر شود. مرک و برمه همه چهره‌های فراموش شده‌ای هستند که احتمالا فقط برای مردم ایران جذابیت داشته باشند. قیمت حضور یک چهره برجسته در دنیای تبلیغات بر اساس میزان درآمدی که می‌توان از او به دست آورد و از آنجایی که مرک و برمه نه مخاطبی در فضای مجازی دارند و نه مسوولیتی، راضی کردن‌شان چندان گران از آب در نمی‌آید. کولینا هم با وجود داشتن سمت در فیفا در شبکه‌های اجتماعی چهره‌ای مطرح به حساب نمی‌آید و دنبال‌کننده‌ای ندارد.

سپهر تاروردیان مدیرعامل شرکت همایش فرازان است. یک چهره‌ای که اطلاعات کمی از او در دسترس است. همین اطلاعات محدود نشان می‌دهد او در سن ۲۳ سالگی در استخدام وزارت امور خارجه بوده، از سوی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن پشتیبانی شده و از همه مهم‌تر توانسته نقل قول‌هایی در مورد موفقیت شرکتش از بعضی اعضای با نفوذ ساختار قدرت در ایران دریافت کند. این تحسین‌ها در صفحه نخست سایت شرکت به چشم می‌خورد.

بعد از افتتاحیه باشگاه بدنسازی که گفته شده توسط ۲ مالک ناشناس راه‌اندازی شده بحث حق عضویت این باشگاه و قانونی بودن فعالیتش مطرح شد. محمد محمدی مربی ارشد باشگاه در رابطه با شهریه و قانونی بودن فعالیت مجموعه با تاکید بر این نکته که باشگاه برای «مدیران ارشد» کشور ساخته شده به ایسنا گفت: «کلیه مجوز‌های قانونی این باشگاه پیش از افتتاح اخذ شده است و هیچ مشکلی در فعالیت آن وجود ندارد.»

ایسنا در گزارشی ذکر کرده که «ثبت‌نام در این باشگاه به دو صورت VIP و عادی انجام می‌شود که هزینه ثبت‌نام با امکانات VIP مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان در سال است و برای ثبت‌نام عادی نیز ۱۶۰ میلیون تومان در سال دریافت می‌شود.»

در حالی که مربی باشگاه ارقام ثبت‌نامی را تایید کرده و گفته تمام مجوز‌های قانونی برای تاسیس و راه‌اندازی باشگاه دریافت شده و نیمی از ظرفیت باشگاه تکمیل شده است مقامات وزارت ورزش و اداره ورزش استان تهران هم رقم ثبت‌نام را تکذیب می‌کنند هم داشتن مجوز را. رضا خرم مسوول نظارت بر اماکن ورزشی اداره‌کل ورزشی و جوانان استان تهران، در این باره گفت: «این باشگاه هنوز مجوز ندارد و مسوول آن فعلا درخواست تاسیس باشگاه را داده است.» وی درباره اینکه شنیده می‌شود شهریه‌های ۳۰۰ میلیونی برای هر سال در این باشگاه در نظر گرفته شده است، گفت: «جایی که مجوز ندارد، تکلیفش مشخص است، ضمن اینکه ما چنین نرخی نداریم.»

تمام مسائل مربوط به این باشگاه مشکوک است. از چهره پشت پرده دعوت از مهمان‌ها، سرمربی و سرپرست تیم ملی تا بلاگر غذا را به آنجا می‌کشاند تا نفراتی که باشگاه را تاسیس کرده‌اند. کسانی که به ادعای مربی باشگاه نه سیاسی هستند و نه آقازاده، اما مجموعه را برای «مدیران ارشد» کشور ساخته‌اند. اینکه کدام مدیران ارشد کشور قرار است در این باشگاه که بیشتر از تبلیغات و سروصدایش فاز امنیتی به خود گرفته استفاده کنند، معلوم نیست.

اینکه کدام فردی حاضر می‌شود هزینه‌ای که می‌تواند با آن یک باشگاه خصوصی با امکانات بالا بسازد و یک مربی اختصاصی هم به خدمت بگیرد را بدهد برای شهریه مشخص نیست. در سال‌های گذشته شایع شده بود که برخی مکان‌های ورزشی لاکچری محل رفت‌و‌آمد چهره‌های سرشناس کشور است و برخی جلسات مهم تصمیم‌گیری‌های تاثیرگذار در آن باشگاه‌ها برگزار می‌شود. حال باید دید این باشگاه لاکچری قرار است به پاتوق جدیدی برای چهره‌های پرنفوذ تبدیل شود یا خیر. به هر حال آنچه می‌توان با قطعیت گفت این است که باشگاه پر سر و صدای تازه تاسیس شده برای مردم عادی که هیچ برای پولدار‌های معمولی هم نیست.

علی ولی‌اللهی - اعتماد

منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی