تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

کشتی فرنگی آسیا؛ شانس کسب ۴ طلا برای ایران

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در روز دوم مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان، شانس کسب ۴ طلا را خواهد داشت. پیکار‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از روز گذشته در شهر اولان باتور پایتخت مغولستان آغاز شد و بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان خواهد داد.

کد خبر: ۱۲۷۷۷۸
۱۲:۱۹ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

کشتی فرنگی آسیا؛ شانس کسب ۴ طلا برای ایران

دیدارنیوز: مهدی محسن‌نژاد، محمدرضا مختاری، رسول گرمسیری و مهدی بالی فرنگی‌کاران وزن‌های ۶۰، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم با برتری مقابل حریفان خود به فینال پیکار‌های قهرمانی آسیا در مغولستان راه یافتند. نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران نیز به دیدار رده‌بندی رفت.

پیکار‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از روز گذشته در شهر اولان باتور پایتخت مغولستان آغاز شد و بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات پنج وزن دوم از ساعت ۸ امروز به وقت تهران آغاز شد که ۴ نماینده کشورمان به فینال راه یافتند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن‌نژاد در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر جیانیدر از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۵ بر ۴ از سد آیاتا سوزوکی از ژاپن گذشت و راهی دیدار فینال شد. محسن‌نژاد در مبارزه فینال باید به مصاف ژولومان شارشنبکوف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان برود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم شاهین بداغی در دور اول با توجه به حضور نیافتن محمد فواز از سوریه به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد مقابل هان سو ریو قهرمان جهان از کره‌جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال، بداغی به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف کاتسوکی اندو دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن خواهد رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر عادیلخان نورلانبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله نیز با نتیجه ۹ بر صفر میرزابک رحمت‌اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. مختاری برای کسب مدال طلا به مصاف آبیلخان آمزی‌اف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر «خان جعفرخان» از قطر را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی در یک کشتی زیبا با نتیجه ۵ بر صفر سینگ هارپریت دارنده مدال نقره آسیا از هند را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. گرمسیری در دیدار پایانی به مصاف دیاز کالان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم مهدی بالی در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ و ضربه فنی پارک جی وو از کره‌جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله نیمه نهایی مقابل اوزور ژوژوپبکوف قهرمان آسیا از قرقیزستان با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. بالی در این دیدار به مصاف رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان از ازبکستان می‌رود.

روز گذشته و در پایان رقابت‌های پنج وزن نخست ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و ایمان محمدی و عارف حبیب‌اللهی در وزن ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند. علی نوربخش و امیر قاسمی منجزی فرنگی‌کاران وزن‌های ۵۵ و ۱۳۰ کیلوگرم از دور رقابت‌ها حذف شدند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی