تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
چرا یک فدراسیون ورزشی یک زمین هم در اختیار ندارد؟

پاسخ احمدوند به اظهارات رئیس شرکت توسعه: آیا صیانت فقط پول گرفتن است؟

احمدوند، سرمربی سابق تیم ملی تنیس کشورمان به انتقاد از ادبیات رئیس شرکت توسعه پرداخت و گفت: آیا صیانت فقط پول گرفتن است؟ چرا یک فدراسیون ورزشی یک زمین هم در اختیار ندارد؟ از سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان یک مدیر اخلاقگرا و ورزشی تقاضا داریم که جلوی این نوع ادبیات و صحبت‌ها در جامعه ورزش بایستد.

کد خبر: ۱۲۷۷۴۴
۱۰:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۱

پاسخ احمدوند به اظهارات رئیس شرکت توسعه: آیا صیانت فقط پول گرفتن است؟

دیدارنیوز: سرمربی سابق تیم ملی تنیس به صحبت‌های تند رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی واکنش نشان داد.

سعید احمدوند، در مورد صحبت‌های رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اظهار داشت: وقتی زمین‌های تخصصی تنیس را به افرادی اجاره می‌دهید که سررشته‌ای در تنیس ندارند و در رشته‌ای دیگر فعال بوده‌اند، این نامش صیانت است؟ در مجموع ۲۹ زمین تنیس در باشگاه انقلاب وجود دارد که حتی یک زمین هم به فدراسیون تنیس اختصاص پیدا نکرده است، آیا صیانت فقط پول گرفتن است؟ چرا یک فدراسیون ورزشی یک زمین هم در اختیار ندارد؟

سرمربی سابق تیم ملی تنیس گفت: افراد زیادی در جامعه تنیس به واگذاری زمین‌ها اعتراض کردند که همگی از قهرمانان و افراد باسابقه این رشته هستند، ولی رئیس شرکت توسعه با ادبیات بسیار بد پاسخ آن‌ها را می‌دهد. آیا اعتراض به نداشتن زمین تنیس رانتخواری است؟ چرا باید به این شکل باشد؟ شما یک مدیر ورزشی هستید و باید همه را به اخلاق و ادب دعوت کنید، اما طوری در رسانه صحبت می‌کنید که زننده است.

احمدوند تأکید کرد: شرکت توسعه اگر جرأت دارد خانه کشتی، والیبال یا بسکتبال را به مزایده بگذارد تا ببینیم آن وقت چه اتفاقی می‌افتد؟ ۶ زمین روبه‌روی فدراسیون تنیس وجود دارد که یکی از آن‌ها را هم به فدراسیون نداده‌اند. چطور همه فدراسیون‌ها یک زمین یا سالن اختصاصی دارند، اما یک زمین هم به تنیس نمی‌رسد، حتی برخی فدراسیون‌ها دو تا سه زمین دارند. تنیس چرا نباید داشته باشد؟

وی ادامه داد: از سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان یک مدیر اخلاقگرا و ورزشی تقاضا داریم که جلوی این نوع ادبیات و صحبت‌ها در جامعه ورزش بایستد. ورزش جای گردنکشی نیست و این ادبیاتی که عاصم یوسفی به کار برده اصلاً در محیط ورزش کاربردی ندارد. من شنیده‌ام او قبلاً کارگردانی و فیلمسازی می‌کرده و از محیط فرهنگی آمده، اما این نوع ادبیات اصلا درست نیست.

سرمربی سابق تیم ملی تنیس عنوان کرد: فدراسیونی که باید قهرمان‌پروری کند و قهرمانان را حمایت کند کجا باید اردو‌ها و مسابقات خود را برگزار کند. قهرمانان او باید برای تمرین زمین اجاره کنند؟ امیدوارم به این وضعیت رسیدگی شود و چیزی که حق تنیسور‌ها است به آن‌ها داده شود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی