تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
سید احمد نبوی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

آقای عبدالملکی عدد و رقم را یاد بگیرید، بعد استفاده کنید

سید احمد نبوی فعال سیاسی مستقل، در واکنش به اظهارات وزیر تعاون، راه و شهرسازی مبنی بر اینکه ۲۸۰ هزار شکایت مردمی را بررسی و به نتیجه رسانده است، نوشت: محال است، در ۱۵۰ روز به این همه شکایت رسیدگی شده و به نتیجه رسید. وای بر مردمی که وزیر بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشورش با این مقدار علم ریاضی بر مسند وزارت نشسته باشد.

کد خبر: ۱۲۷۶۵۶
۱۱:۳۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

آقای عبدالملکی عدد و رقم را یاد بگیرید، بعد استفاده کنید

 

دیدارنیوز ـ سید احمد نبوی*: آقای عبدالملکی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری ایسنا در هفته دوم اسفند ۱۴۰۰ با اعلام اینکه اخیرا سامانه سوت زنی این وزارتخانه راه اندازی شده است، از ارجاع بیش از ۲۸۰ هزار شکایت به وزارت کار خبر داد و گفت: ۱۰ هزار شکایت در سامانه ثبت شکایات این وزارتخانه ثبت شده است و ۱۰ هزار شکایت نیز از طریق فضا‌های مجازی به ما رسیده و ۲۶۰ هزار شکایت هم از طریق سامانه سامد به این وزارتخانه ارجاع شده که روی هم رفته ۲۸۰ هزار شکایت به ثبت رسیده و ۸۵ درصد از شکایات منتج به نتیجه شده است.

آقای وزیر اگر جنابعالی با فرض اینکه از اول مهر تا اول اسفند ۱۴۰۰ بمدت ۱۵۰ روز (البته این‌طور نیست، چون شما در هفته دوم اسفند می‌گویید اخیرا سامانه سوت زنی راه اندازی شده است) فرصت بررسی ۲۸۰ هزار شکایت را داشته باشید باید بپذیرید که تنها ۱۰۰ روز کاری در اختیار تیم بررسی کننده بوده و اگر در هر روز کاری ۶ ساعت بی وقفه کار کنند (این عدد در ایران رویایی است) به جمع عدد ۶۰۰ ساعت خواهیم رسید و اگر فقط در هر ۶۰ دقیقه یک شکایت مطالعه شده و به مسئولین و ادارات مورد شکایت ارجاع گردیده و در همان ۶۰ دقیقه پاسخ منتج به نتیجه نیز آماده شده و برگشته باشد (یک اتفاق نشدنی) شما برای هر نفر در طول ۵ ماه به ۶۰۰ شکایت منتج به نتیجه می‌رسید (همه خوانندگان می‌فهمند که این عدد غیر ممکن است) و باز فرض کنیم که شما یک تیم ده نفره مجرب و حرفه‌ای را برای اینکار گذاشته باشید که باز هم جمع فعالیت‌ها، منتج به نتیجه ۶۰۰۰ شکایت حل و فصل شده می‌رسد.

شاید شما بگویید در استان‌ها هم این کار انجام شده است و اگر در هر استان دو نفر مامور به انجام اینکار باشند باز هم عدد ۱۲۰۰ در هر استان و ۳۶۰۰۰ پرونده بررسی شده منتج به نتیجه در ۳۰ استان خواهیم داست و با جمع پرونده‌های مرکز مجموعا ۴۲۰۰۰ پرونده شکایت مردمی رسیده به وزارتخانه که منتج به نتیجه باشد حاصل می‌شود (روند بررسی شکایات بسیار زمان‌بر است و مرجع پاسخ دهنده به تیم بررسی کننده شکایات برای صحت و سقم یک شکایت وقت زیادی می‌خواهد).

۸۵ درصدِ ۲۸۰ هزار شکایت رسیده که منتج به نتیجه شده است عدد ۲۳۸۰۰۰ پرونده می‌شود.

البته در این معادله ساده ریاضی همه فرض‌ها را دست بالا و نشدنی گرفتیم و نتیجه این شد.

آقای عبدالملکی گزینه ۴۲۰۰۰= ۲۳۸۰۰۰ است؟

شما با همین استدلال ریاضی، محکم از ایجاد شغل با یک میلیون تومان دفاع می‌کردید؟

وای بر مردمی که وزیر بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشورش با این مقدار علم ریاضی بر مسند وزارت نشسته باشد.

آقای عبدالملکی مشاوران شما و یارانتان به شما خیانت کردند و خود شما هم با دو دو تا چهار تا نکردن اعداد قبل از مصاحبه به خودتان خیانت کردید.

لطفا قبل از اینکه استیضاح شوید بیایید استعفا دهید و به مسابقه میدان برگردید و کار دولتی را از کارشناسی شروع کنید همانطور که ده‌ها هزار دکتر و کارشناس ارشد در این کشور سال‌ها خاک کارشناسی را می‌خورند تا شاید روزی جناح‌های سیاسی اجازه دهند و این متخصصان رئیس اداره یا مدیر کل شوند.

متاسفانه بنظر می‌رسد آقای وزیر در پی استعفا نیستند بلکه در حال لابی با دولت و مجلس جهت ماندگاری هستند، پست‌های تغییر نیافته مدیر عاملی و هیات مدیره صد‌ها شرکت بزرگ و کوچک می‌تواند برای نمایندگانی که بدهکاری زیادی به اسپانسر‌های انتخاباتی گذشته و آینده خود دارند بسیار اغوا کننده باشد که البته چشم‌های بیدار مردم در فضای مجازی و برخی نمایندگان شجاع مجلس شورای اسلامی این رشوه‌ها و پست فروشی‌های احتمالی را افشا خواهند کرد.

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برای جلب اعتماد مردم فرصت زیادی ندارید، لطفا با یک پالایش منطقی و فوری وزرا و استانداران غیر فعال و شومن را از دولت اخراج کنید و تیم نهایی خود را برای عبور ایران عزیز از این گردنه‌های سخت اصلاح نمایید.

آرزوی هر ایرانی غیور و نیک سرشت، موفقیت دولت شما برای بهبود معیشت و خوشبختی ایرانیان می‌باشد.

*فعال سیاسی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی