تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
یک هفته مانده به رقابت بزرگ

مارین لوپن به اختلاس متهم شد

مارین لوپن نامزد حزب راست افراطی اجتماع ملی، که با کم کردن فاصله خود با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، به پیروزی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور امید بسته است، با اتهام اختلاس مواجه شد.

کد خبر: ۱۲۷۵۶۵
۱۳:۳۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

مارین لوپن به اختلاس متهم شد

دیدارنیوز: یکی از نامزد‌های اصلی انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، تنها یک هفته مانده به برگزاری دور دوم رقابت ها، به اختلاس متهم شد.

به نقل از اسپوتنیک، مارین لوپن نامزد حزب راست افراطی اجتماع ملی (جبهه ملی سابق) که با کم کردن فاصله خود با امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه، به پیروزی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور امید بسته است، با اتهام اختلاس مواجه شد.

گفته می‌شود که لوپن و هم‌حزبی‌های او هنگام عضویت در پارلمان اروپا، مبلغی معادل ۶۲۰ هزار یورو را صرف مصارف حزبی کرده‌اند. در این میان، لوپن شخصاً به اختلاس ۱۳۷ هزار یوروی متهم شده است.

البته این بحثی است که از سال ۲۰۱۸ علیه لوپن مطرح بوده حال آنکه انتشار این گزارش آن هم درست یک هفته قبل از برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، می‌تواند بر کارزار انتخاباتی او تأثیر منفی بگذارد.

لوپن معترض است که به جزئیات گزارش‌ها پیرامون اختلاس خود دسترسی ندارد و کل قضیه را ساختگی توصیف کرده است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی