تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حیدری در تذکر شفاهی اعلام کرد

کسی که پارتی نداشته باشد، کارش در ادارات پیش نمی‌رود!

شهریار حیدری، نماینده شورای اسلامی با بیان اینکه کسی که پارتی نداشته باشد، کارش در ادارات پیش نمی‌رود، گفت: اصلاح ساختار بودجه‌ریزی و اداری کشور ضروری است.

کد خبر: ۱۲۷۵۶۴
۱۳:۳۴ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

کسی که پارتی نداشته باشد، کارش در ادارات پیش نمی‌رود!

دیدارنیوز: نماینده مردم قصرشیرین، اصلاح ساختار بودجه‌ریزی و ساختار اداری کشور را ضروری دانست و گفت: این ساختار کاملا ظالمانه و به دور از عدالت و انصاف است.

شهریار حیدری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: روز ارتش را به غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک می‌گویم و در همین روز به وزیر دفاع تذکر می‌دهم، چرا که در حالی ۳۴ سال از جنگ تحمیلی می‌گذرد که برای آزادسازی این مرز و بوم لحظه به لحظه شهید تقدیم کرده ایم، اما امروز پس از گذشت ۳ دهه هنوز مردم مناطق مرزی امکان دسترسی به زمین‌های کشاورزی را ندارند. خواهش می‌کنم به این وضعیت رسیدگی کنید.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس یازدهم با تذکر به دولت و مجلس افزود: دولت و مجلس باید ساختار بودجه ریزی را اصلاح کنند، چرا که این ساختار کاملا ظالمانه است و عادلانه و منصفانه نیست، آیا رویکرد بودجه ۱۴۰۱ به سمت مناطق محروم است یا برخوردار؟

وی اصلاح ساختار اداری را نیز ضروری دانست و گفت: اگر امروز کسی پارتی نداشته باشد، هیچ کاری از او در ادارات پیش نخواهد رفت، لذا درخواست دارم دولت و مجلس هر ماه یکبار جلسه مشترک برگزار کنند تا اصلاح ساختار اداری و اصلاح ساختار بودجه ریزی محقق شود، چرا که در این شرایط خدمت بزرگی به مردم خواهد شد.

حیدری به دولت به دلیل بروز ریزگرد‌ها تذکر داد و افزود: ۲۰ سال است مردم نوار غربی و جنوبی کشور درگیر ریزگرد‌ها هستند، اما دولت‌ها هیچ فکری برای حل این مشکل نکرده اند، اما وقتی مشکل به تهران رسید صدای همه بلند شد، لذا خواهش می‌کنم این موضوع بسیار حساس و آسیب زا حل شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی