تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

ارزان‌ترین محله‌های تهران را بشناسید

برخی آمار‌ها از شهر تهران نشان می‌دهد سال ۱۴۰۰ محله‌های مرادآباد در منطقه ۵، باغ فردوس، زعفرانیه، حصار بوعلی و تجریش در منطقه یک بیشترین میزان رشد قیمت‌های پیشنهادی مسکن را به خود اختصاص داده‌اند و در مقابل پنج محله که چهار مورد آن در منطقه ۲۲ واقع شده‌اند کمترین میزان افزایش قیمت را داشتند.

کد خبر: ۱۲۷۵۴۵
۱۲:۱۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

ارزان‌ترین محله‌های تهران را بشناسید

دیدارنیوز ـ در سالی که سپری شد محله زعفرانیه با رقمی معادل ۷۶.۱ میلیون تومان در هر متر مربع گران‌قیمت‌ترین محله در فروردین‌ماه بود که این پیشتاز بودن در ماه‌های بعد نیز حفظ شد و در اسفندماه به متری ۹۸.۹ میلیون تومان رسید. به همین منظور در سال ۱۴۰۰ محله زعفرانیه گران‌قیمت‌ترین محله برآورد شده است. پس از زعفرانیه محله باغ فردوس، محمودیه، حصار بوعلی و در نهایت ولنجک در جرگه گران‌قیمت‌ترین محله‌های تهران قرار گرفته‌اند.

اما در سال گذشته در فروردین‌ماه محله خاور شهر در منطقه ۱۵ شهرداری تهران با رقمی معادل ۱۰.۱ میلیون تومان در هر متر مربع ارزان‌قیمت‌ترین محله محسوب شد که این رقم در اسفندماه به متری ۱۲.۵ میلیون تومان رسید. در کنار محله خاور شهر محله یافت‌آباد جنوبی، تقی‌آباد، قیام دشت و علائین نیز در جرگه ارزان‌قیمت‌ترین محله‌های تهران در سالی که گذشت قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی