تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تیراندازی پلیس و ۳ مجروح در سوئد در پی آتش زدن قرآن

در پی ناآرامی‌ها در سوئد، پلیس این کشور اعلام کرد که سه نفر زخمی شده‌اند. ناآرامی‌ها در سوئد زمانی آغاز شد که راسموس پالودن، رهبر یک حزب راستگرای افراطی در یکی از شهر‌های جنوبی این کشور، قرآن را به آتش کشید.

کد خبر: ۱۲۷۵۲۴
۱۰:۴۱ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱

تیراندازی پلیس و ۳ مجروح در سوئد در پی آتش زدن قرآن

دیدارنیوز: پلیس سوئد اعلام کرد که در ادامه ناآرامی‌ها در این کشور ۳ نفر در شهر نورکوپینگ زخمی شده‌اند. ناآرامی در برخی از شهر‌های سوئد که در پی آتش زدن قرآن ایجاد شده برای چهارمین شب متوالی ادامه یافت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، پلیس سوئد در شهر نورکوپینگ در شرق این کشور برای متفرق کردن معترضان تیر هشدار شلیک کرده است.

به‌گفته پلیس سوئد هر ۳ مجروح ناآرامی‌ها در شهر نورکوپینگ را بازداشت کرده است. همچنین در این درگیری‌ها چندین خودرو پلیس به آتش کشیده شده‌اند.

ماگدالنا اندرسون، نخست وزیر سوئد خشونت‌ها در کشورش را محکوم کرده است.

ناآرامی‌ها در سوئد زمانی آغاز شد که راسموس پالودن، رهبر یک حزب راستگرای افراطی در یکی از شهر‌های جنوبی این کشور، قرآن را به آتش کشید.

پس از این اقدام که اعتراض گسترده مسلمانان را به دنبال داشت، شهر‌های مختلف سوئد شاهد درگیری‌های هواداران این گروه راست افراطی با معترضان بوده است.

راسموس پالودن یک وکیل دانمارکی است که تابعیت سوئد را هم دارد. حزب او به ضد مهاجر و ضد مسلمان مشهور است.

پیشتر برخی گزارش‌ها از به آتش کشیدن چندین خودرو در شهر مالمو توسط هواداران این حزب راستگرای افراطی حکایت داشتند. همچنین بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در جریان درگیری‌های چند روز گذشته در سوئد چندین پلیس این کشور زخمی شده‌اند.

در هر حال پلیس سوئد از آرام بودن وضعیت در شهر نورکوپینگ در عصر یک‌شنبه خبر داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی