تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

زلنسکی: روسیه در ماریوپول در تلاش برای «نابودی همه» است

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید که روسیه عمدا تلاش می‌کند تا هر کسی را که در بندر ماریوپول حضور دارد نابود کند. او گفته برای نجات این شهر به سلاح‌های سنگین بیشتری از سوی غرب نیاز دارد.

کد خبر: ۱۲۷۴۷۵
۱۵:۱۷ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

زلنسکی: روسیه در ماریوپول در تلاش برای «نابودی همه» است

دیدارنیوز: ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین، روز یکشنبه گفت روسیه به عمد در تلاش است تا هر کسی را که در ماریوپول حضور دارد نابود کند و اوکراین برای اینکه بتواند شانسی برای نجات این شهر بندری در کناره دریای آزوف داشته باشد فورا به سلاح‌های سنگین بیشتری از سوی غرب نیاز دارد.

رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «یا شرکای ما تمام هواپیما‌ها و تسلیحات سنگین لازم را بدون اغراق به صورت فوری به اوکراین می‌دهند تا بتوانیم فشار اشغالگران بر ماریوپول را کاهش دهیم و محاصره را بشکنیم. یا این کار را از طریق مذاکره انجام می‌دهیم که در آن هم نقش شرکای ما باید تعیین‌کننده باشد.»

اظهارات زلنسکی پس از آن بیان می‌شود که علیرغم اولتیماتوم روسیه به نیرو‌های اوکراینی در ماریوپول برای بر زمین گذاشتن سلاح‌ها تا ظهر امروز، این نیرو‌ها از تسلیم شدن امتناع کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی