تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

ایران هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در یکی از شهر‌های سوئد گفت: ایران آتش زدن کلام الله مجید در شهر لینکوپینگ سوئد توسط یک عنصر نژادپرست و افراطی دانمارکی که به بهانه آزادی بیان تحت حمایت پلیس این کشور صورت گرفت را شدیدا محکوم می‌کند.

کد خبر: ۱۲۷۴۳۳
۱۲:۴۰ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

ایران هتک حرمت قرآن کریم در سوئد را محکوم کرد

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار عمدی اقدام هتاکانه در توهین به کلام الله مجید در ماه مبارک رمضان را عامل جریحه‌دار شدن احساسات مسلمانان در سوئد و در سراسر جهان دانست.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به هتک حرمت قران کریم در یکی از شهر‌های سوئد اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران آتش زدن کلام الله مجید در شهر لینکوپینگ سوئد توسط یک عنصر نژادپرست و افراطی دانمارکی که به بهانه آزادی بیان تحت حمایت پلیس این کشور صورت گرفت را شدیدا محکوم می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار عمدی این اقدام هتاکانه در ماه مبارک رمضان را عامل جریحه دار شدن احساسات مسلمانان در سوئد و در سراسر جهان دانست و افزود: این اقدام موهن مصداق بارز نفرت پراکنی و مغایر با آزادی بیان بوده و می‌بایست توسط تمامی معتقدان به همزیستی و گفت‌وگوی بین ادیان محکوم شود.

خطیب‌زاده تاکید کرد: ضمن پاسخگو دانستن دولت سوئد، مترصد واکنش فوری، شدید و صریح این کشور در برخورد با عوامل این اقدام توهین‌آمیز و انجام اقدامات روشن و عملی جهت پیشگیری از تکرار چنین اقداماتی هستیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان افزود: اقدام فرد هتاک و طرفداران او بیش‌از پیش اتحاد مسلمین و کشور‌های اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام را ضروری می‌سازد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی