تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

سفر آبراموویچ به کی‌یف؛ مذاکرات روسیه – اوکراین احیا می‌شود؟

رومن آبراموویچ، از الیگارش‌های میلیاردر روس و دوست نزدیک ولادیمیر پوتین، به کی‌یف سفر کرده است تا راه‌هایی برای احیای مذاکرات روسیه و اوکراین و پایان جنگ مسکو علیه همسایه خود پیدا کند. آبراموویچ در مذاکرات رو در روی مذاکره‌کنندگان اوکراینی و روسی که به میزبانی استانبول برگزار شده و در ۲۹ مارس به پایان رسید، حضور داشت.

کد خبر: ۱۲۷۳۹۳
۰۹:۱۱ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

سفر آبراموویچ به کی‌یف؛ مذاکرات روسیه – اوکراین احیا می‌شود؟

دیدارنیوز: رومن آبراموویچ، از الیگارش‌های میلیاردر روس که نامش در فهرست تحریم‌هاست، در تلاش برای از سرگیری مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین که بعد از یک سری حملات به غیرنظامیان متوقف شد، به کی‌یف سفر کرده است.

به نقل از وب‌سایت شبکه بلومبرگ، به گفته منابع مطلع، آبراموویچ با مذاکره‌کنندگان اوکراینی به منظور بررسی راه‌هایی برای احیای گفتگو‌ها رایزنی کرده است. این میلیاردر روس که از دیرباز روابطی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه داشته است، از زمان آغاز جنگ اوکراین در اواخر فوریه و زمانی که ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین از او خواست تا مداخله کند، به عنوان میانجیگر غیررسمی عمل می‌کند.

براساس گزارش روز شنبه بلومبرگ، سفر آبراموویچ به کی‌یف چند روز پس از آن انجام می‌شود که هفت میلیارد دلار دیگر از دارایی‌های او توقیف شد.

آبراموویچ همچنین در مذاکرات رو در روی مذاکره‌کنندگان اوکراینی و روسی که به میزبانی استانبول برگزار شده و در ۲۹ مارس به پایان رسید، حضور داشت. اما از آن زمان، هیچ نشانه امیدوارکننده برای پایان یافتن مسالمت‌آمیز این بحران که از ۲۴ فوریه آغاز شده، دیده نشده است و صرفا فشار بین‌المللی بر آبراموویچ و دیگر نخبگان روسی افزایش یافته است.

با این حال، یکی از نزدیکان آبراموویچ، میلیاردر ۵۵ ساله و مالک باشگاه فوتبال چلسی گفت که او در کی‌یف نبوده و توضیحات بیشتری هم ارائه نکرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی