تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
مهم‌ترین مشکل «مالی» است

استیلی: شاید با برزیل یا آرژانتین بازی کنیم؛ قطر اردوی ۵ ماهه دارد!

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه احتمال دیدار دوستانه با برزیل یا آرژانتین وجود دارد، گفت که تیم‌ملی قطر برای شرکت در جام جهانی پیش‌رو پنج ماه در اردو خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۷۳۸۵
۰۸:۴۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۱

استیلی: شاید با برزیل یا آرژانتین بازی کنیم؛ قطر اردوی ۵ ماهه دارد!

دیدارنیوز: مدیر تیم ملی فوتبال ایران، مهم‌ترین مشکل این تیم را مساله مالی دانست و اعلام کرد که تیم‌ملی قطر برای شرکت در جام جهانی پنج ماه در اردو خواهد بود.

حمید استیلی در حاشیه مراسم افطاری اهالی فوتبال در مورد برنامه‌های تیم ملی در راه جام جهانی گفت: دو فیفا‌دِی مهم داریم که یکی در خرداد است و دو هفته خواهد بود و دیگری در شهریور است و یک هفته خواهد بود. اردوی بعدی هم یک هفته قبل از جام جهانی است که بچه‌ها به تیم اضافه می‌شوند. مثل سالیان قبل نیست که تیم‌ها یک ماه قبل از جام جهانی اردو داشته باشند.

او ادامه داد: برنامه ریزی اصلی ما در ماه خرداد است که می‌خواهیم حداقل ۴ بازی تدارکاتی انجام دهیم. تیم‌های اروپایی در این مقطع، مسابقه دارند. تیم‌هایی در آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی درگیر بازی‌های خودشان هستند و امکان بازی با تیم‌های اروپایی و این قاره‌ها خیلی کم است. ما در قطر که بودیم با مسئولین تیم‌هایی که در پلی‌آف حضور دارند؛ صحبت کردیم که اولین بازی‌هایمان را بتوانیم با آن‌ها در خرداد برگزار کنیم. بیشترین زمان ما در این ماه خواهد بود. می‌توانیم در خرداد همه بازیکنان را دور هم جمع کنیم. همه انتظار دارند که ما بازی‌های سطح بالایی انجام دهیم. تلاش خودمان نیز همین است، ولی در خرداد چنین امکانی سخت است، ولی تلاش می‌کنیم در شهریور دو بازی خوب انجام دهیم.

مدیر تیم ملی در مورد ادعای کامرانی‌فر در خصوص بازی دوستانه با برزیل یا آرژانتین گفت: بازی برزیل – آرژانتین قرار است در قطر برگزار شود که اگر این اتفاق رخ بدهد دوستان تلاش می‌کنند که یک بازی با یکی از این دو تیم انجام دهیم.

استیلی در مورد بسته بودن صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال گفت: مسئولان باید کمک کنند. بحث مالیاتی فدراسیون چندین سال است وجود دارد. قبل از بازی با کره به‌همراه آقای ماجدی در اداره مالیات حضور یافتیم و صحبت کردیم. دکتر سجادی اطلاع دارند و برای حل مشکل تلاش می‌کنند. آقای ماجدی هم صحبت‌هایی با آقای خاندوزی داشتند. مهم‌ترین مشکل فدراسیون فوتبال، مالی است. یکی از صحبت‌های آقای ماجدی با آقای اینفانتینو در مورد همین موضوع بود که چرا پول‌های ما را آزاد نمی‌کنید. مگر نمی‌گویید ورزش از سیاست جداست؛ پس چرا پول‌های ما بلاک شده است. آقای اینفانتینو قول دادند که با شیخ سلمان برای حل مشکل صحبت کنند.

تیم ملی در یکی از بهترین دوران خود تا کنون اسپانسری نگرفته است. استیلی در این مورد گفت: من اطلاعی در این مورد ندارم، ولی فدراسیون قطعا به دنبال اسپانسر خوب است. خیلی از دوستان هستند که دوست دارند کمک کنند.

او در مورد مشکلی که زمان متفاوت برگزاری این جام جهانی در راه آماده سازی تیم‌ها ایجاد می‌کند تاکید کرد: صد در صد مشکل است. بچه‌ها خیلی کم در اختیار ما هستند. آنجا که بودیم من پرسیدم گفتند تیم ملی قطر ۵ ماه با خانواده در اردو خواهد بود و لیگ بدون بازیکنان ملی‌پوش برگزار می‌شود. آن‌ها لژیونر ندارند و باشگاه‌ها هم کمک می‌کنند که بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند. در کشور ما این مشکل است و حتی به تیم ملی امید هم سخت بازیکن می‌دهند. امیدوارم که باشگاه‌ها این بار همکاری کنند و تیم ملی با پتانسیلی که دارد به المپیک صعود کند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی