تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

نامه مدیرعامل استقلال به ماجدی: از داوران بین‌المللی استفاده کنید!

مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال در نامه‌ای خطاب به میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال مراتب اعتراض و نگرانی این باشگاه را از روند داوری‌های چند هفته گذشته اعلام کرد. در این نامه، به استفاده از داوران بین‌المللی و داورانی که نمرات بالایی در طول فصل کسب کرده‌اند، تاکید شده است.

کد خبر: ۱۲۷۳۶۱
۱۵:۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱

نامه مدیرعامل استقلال به ماجدی در اعتراض به روند داوری‌‌ها

دیدارنیوز: مدیرعامل باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال، اعتراض خود را نسبت به داوری‌های چند هفته گذشته اعلام کرد.

به نقل از باشگاه استقلال، مصطفی آجورلو در نامه‌ای خطاب به سرپرست فدراسیون فوتبال، مراتب اعتراض و نگرانی این باشگاه را از روند داوری‌های چند هفته گذشته اعلام کرد. مصطفی آجورلو در این نامه با ارائه پیشنهاداتی به میرشاد ماجدی، خواهان بهبود وضعیت قضاوت مسابقات در هفته‌های پایانی شد و از فدراسیون فوتبال خواست که بهترین و باتجربه‌ترین داوران خود را برای مسابقات باقیمانده مدعیان قهرمانی در لیگ برتر انتخاب کند.

تشکیل کارگروه ویژه در کمیته داوران و نظارت جدی بر این کارگروه، استفاده از داوران بین‌المللی و داورانی که نمرات بالایی در طول فصل کسب کرده‌اند، مجهز شدن داوران به ارتباطات رادیویی و برگزاری کلاس‌های توجیهی و آموزشی جهت اتخاذ تصمیمات یکپارچه داوران بر اساس قوانین، از جمله این پیشنهادات است.

در پایان این نامه بار دیگر از مدیریت فدراسیون خواسته شده است که از نقش‌آفرینی فردی که به سرمربی تیم استقلال توهین کرده، در چینش داوران دیدار‌های مدعیان قهرمانی لیگ برتر خودداری شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی