تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
از گوچی به اللهیار

صیادمنش، چهارمین گلزن ایرانی چمپیونشیپ

اللهیار صیادمنش که با ورود به هال‌سیتی دهمین ایرانی حاضر در چمپیونشیپ لقب گرفته بود (با احتساب رایان تفضلی)، حالا چهارمین گلزن ایرانی این لیگ لقب گرفته است.

کد خبر: ۱۲۷۲۷۴
۰۸:۵۳ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۱

صیادمنش، چهارمین گلزن ایرانی چمپیونشیپ

دیدارنیوز: اللهیار صیادمنش اولین گل خود با پیراهن هال‌سیتی را به ثمر رساند.

اللهیار صیادمنش برای نشان دادن توانایی‌های گلزنی خود در تیم جدید، تنها به زمان بیشتری نیاز داشت و این گزاره را با گلزنی در دومین بازی خود در ترکیب ثابت هال‌سیتی اثبات کرد.

هال‌سیتی در هفته چهل و دوم چمپیونشیپ، جمعه و در ورزشگاه MKM در حالی میزبان کاردیف‌سیتی بود که اللهیار صیادمنش پس از حضوری ۷۵ دقیقه‌ای مقابل میدلزبورو، برای دومین هفته پیاپی در ترکیب ثابت ببر‌ها قرار گرفته بود. صیادمنش که با وجود بازی هفته قبل، از نظر تعداد دقایق بازی به اندازه دو مسابقه فوتبال برای هال بازی کرده بود (۱۸۱ دقیقه)، در دقیقه ۸ این مسابقه گل اول بازی را به ثمر رساند.

مارک مک‌گینس، مدافع کاردیف، که روی توپ بلند ارسالی از خط دفاع هال زودتر از ریچارد اسمالوود به توپ رسیده بود، سعی کرد با پاسی عرضی مدافعان میانی تیمش را صاحب توپ کند، اما این پاس روی ناهماهنگی خط دفاعی و دروازه‌بان کاردیف به اللهیار رسید و او پس از پشت سر گذاشتن دیلون فیلیپس، با پای راست دروازه کاردیف را گشود.

هال تنها ۳ دقیقه بعد به گل دوم رسید و سرانجام با پیروزی ۲ بر یک، برای دومین هفته پیاپی (سومین بار در ۵ بازی اخیر) برد را جشن گرفت. صیادمنش ۷۰ دقیقه در ترکیب هال بازی کرد و اگرچه بیش از هر بازیکن دیگر مغلوب نبرد‌های تن به تن شد (۱۱)، اما با به ثمر رساندن گل اول و کلیدی بازی نقش خود را ایفا کرد.

صیادمنش، چهارمین گلزن ایرانی چمپیونشیپ

گلزنی صیادمنش در این مسابقه برای هال، موجب شد تا بهانه‌ای برای مرور فهرست گلزنان ایرانی حاضر در چمپیونشیپ پیدا کنیم؛ فهرستی که با اضافه شدن اللهیار، حالا ۴ نفره شده است.

سریع‌تر از گوچی و سامان؛ اللهیار به کریم نرسید!
اللهیار صیادمنش که با ورود به هال‌سیتی دهمین ایرانی حاضر در چمپیونشیپ لقب گرفته بود (با احتساب رایان تفضلی)، حالا چهارمین گلزن ایرانی این لیگ لقب گرفته است. البته باید در نظر داشت اللهیار با همین ۸ مسابقه، ششمین ایرانی باسابقه چمپیونشیپ نام گرفته و بیشتر از نفراتی مثل سعید عزت‌اللهی (۴ بازی)، حسین کعبی (۳ بازی) و اشکان دژاگه (یک بازی) بازی کرده است.

سامان قدوس (۴۰ بازی) و رضا قوچان‌نژاد (۳۸ بازی) با ۳ گل، برترین گلزنان ایرانی چمپیونشیپ به شمار می‌آیند. قوچان‌نژاد اولین بازیکن ایرانی بود که در این لیگ موفق به گلزنی شد؛ زمانی که در روز یک آوریل ۲۰۱۴ و با پیراهن چارلتون، دروازه لیدزیونایتد را گشود.

قوچان‌نژاد که در نقل و انتقالات زمستانی به چارلتون پیوسته بود، پس از این گل در بازی معوقه هفته سی و یکم دیگر تا پایان فصل ۱۴-۲۰۱۳ موفق به گلزنی نشد و ۲ گل دیگر خود را در هفته‌های شانزدهم و نوزدهم فصل ۱۵-۲۰۱۴ و به ترتیب برابر شفیلدونزدی و برایتون به ثمر رساند.

صیادمنش، چهارمین گلزن ایرانی چمپیونشیپ

سامان قدوس که در فصل ۲۱-۲۰۲۰ (و منتهی به صعود) برای برنتفورد در این لیگ به میدان می‌رفت، گل‌های خود را برابر لوتون‌تاون، بریستول‌سیتی و شفیلدونزدی به ثمر رساند. او البته زودتر از گل نخست خود برای برنتفورد در چمپیونشیپ، در جام حذفی و مقابل میدلزبورو گلزنی کرده بود.

سومین گلزن ایرانی چمپیونشیپ، کریم انصاری‌فرد است که در ۱۲ بازی برای ناتینگهام‌فارست در فصل ۱۹-۲۰۱۸ موفق به ثبت ۲ گل برابر هال‌سیتی و کوئینزپارک رنجرز شد. البته انصاری‌فرد در این ۱۲ بازی، تنها ۲۸۷ دقیقه به میدان رفته بود تا این آمار ۲ گل، آماری قابل قبول برای مهاجم این روز‌های آاک آتن به نظر برسد.

صیادمنش با گلزنی در هشتمین بازی خود در چمپیونشیپ، قوچان‌نژاد و قدوس را از نظر انتظار برای گلزنی پشت سر گذاشته و تنها انصاری‌فرد را بالاتر از خود می‌بیند. انصاری‌فرد در هفتمین بازی خود برای ناتینگهام گلزنی کرده بود، قوچان‌نژاد پس از ۹ بازی موفق به گلزنی شد و قدوس نیز در بازی شماره ۱۷، سرانجام به طلسم خود در چمپیونشیپ پایان داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی