تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

لیگ قهرمانان آسیا؛ برد شیرین فولاد در شب کابوس‌وار سپاهان

در شب پیروزی شیرین و دیرهنگام فولادی‌ها برابر آهال ترکمنستان، تیم سپاهان باخت سنگینی برابر التعاون عربستان محتمل شد و با سه گل شکست را پذیرفت.

کد خبر: ۱۲۷۲۳۸
۰۷:۳۲ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۱

شب کابوس‌وار برای سپاهان؛ پرواز فولاد در دقیقه 98

دیدارنیوز: فولاد پس از دو مساوی پیاپی، توانست اولین بردش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

برد شیرین مقابل آهال، باعث شد فولاد دور رفت لیگ قهرمانان را با شرایطی مطلوب به پایان برساند. فولاد و نکونام، در دو بازی ابتدایی این فصل لیگ قهرمانان نمایش خوبی داشتند. آن‌ها بازی اول، با الغرافه بدون گل مساوی کردند و بازی دوم، در وقت‌های تلف شده پیروزی مقابل شباب الاهلی را از دست دادند. در بازی سوم با آهال ترکمنستان، سرانجام طلسم فولادی‌ها شکسته شد و تیم نکونام، با گل ثانیه‌های پایانی کولیبالی امتیازات کامل مسابقه را به دست آورد.

فولاد نیمه اول مقابل آهال، نمایشی تهاجمی داشت. دقایق ابتدایی، سانتر‌های آیاندا پاتوسی دروازه آهال را تهدید می‌کرد و دقایقی بعد، او فرصت تک به تکی به دست آورد و نتوانست از آن استفاده کند. محمد آبشک هم در آخرین دقایق نیمه اول، فرصت خوبی را از دست داد. اخراج بازیکن آهال در دقیقه ۵۱، فشار فولاد را بیشتر کرد. لوسیانو پریرا، یک بار تیر دروازه آن‌ها را لرزاند و پاتوسی، یک گل آفساید زد. دقیقه ۸۹، شوت ساسان انصاری هم به تیر دروازه خورد و دروازه آهال باز نشد.

دقیقه ۹۸ و زمانی که به نظر می‌رسید مقاومت آهال نتیجه داده، سرانجام موسی کولیبالی توانست قفل دروازه این تیم را بشکند. ارسال زیبای مجتبی نجاریان، روی سر کولیبالی فرود آمد و او هم با ضربه سر، توپ را به درون دروازه حریف فرستاد. فولاد با این گل، سه امتیاز کامل مسابقه را به دست آورد و با ۵ امتیاز، هم‌امتیاز با الغرافه صدرنشین به رده دوم گروهش صعود کرد.

سپاهان بر خلاف فولاد، شب کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. سپاهانی‌ها در سومین بازی‌شان، روبروی التعاون قرار گرفتند. مسابقه‌ای که سپاهان، احتیاج زیادی به امتیازاتش داشت. اخراج عزت‌الله پورقاز در دقیقه ۱۰، برنامه‌های نویدکیا را بهم ریخت. مقاومت سپاهان، فقط تا دقایق پایانی نیمه اول جواب داد. التعاون با برتری یک گله، به رختکن رفت و نیمه دوم، به دو گل دیگر رسید تا برد یک طرفه و آسانی به دست بیاورد. سپاهان با این شکست سنگین، در رده سوم گروهش قرار گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی